Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad sker der i danmart (sur opstød)

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mands  det er ikek for og nasse på starten har selv knokle siden jeg var 13 år og har fuldtidsjob og prøve og starte noget op vedsiden af  jeg syntes bare det er plat punkt og spare på når der er så mange ander punkter man kan spare på

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:59

amschluter:

mands  det er ikek for og nasse på starten har selv knokle siden jeg var 13 år og har fuldtidsjob og prøve og starte noget op vedsiden af  jeg syntes bare det er plat punkt og spare på når der er så mange ander punkter man kan spare på

Ingen besparelse uden det rammer nogen - det er du nok enig i. Så lad os nu høre, hvem det skal ramme i stedet for dig? Folk med gigt? Folkeskolen? Eller hvem skal bære besparelsen, så du kan få samfundsbetalt fertilitetsbehandling?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:05

amschluter:

mark hvorfor skal jeg som ikke har børn betale til folk der har børn det er samme akoment i kommer mod mig

Hvorfor skal jeg være med til at betale for at du kan få betalt 17.000 kr. af staten til at få et barn?

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 22:06

man kune sarte med og spare på vors minister løninger  for og starte et sted  og på vores udlands bistand

vi er et af de minste lande men giver mest til ulandsbistand  så ret da op på vores økonomiste probler i dk så alle med en sydom kan få hjælp og barnløshed er en sygdom

Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:07

Hej Kenneth

Du samligen barnløshed med alkoholiker og stofmisbruger hvorfor er det så at jeg skal være med til over skatten til at en alkoholiker eller en stofmisbruger skal havde hjælp til at blive clen når folk ikke vil hjælp os som ikke kan få det barn som vi drømmer om, vi forlæger jo ikke at vi skal havde mange børn over skatten. Før det blev lavet om fik man 3 forsøg for at få et barn og ikke mere eller minder og lykkes det ikke måtte man selv betalt

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 22:09

det er jo det sammen det er dog en sydom  som heder barnløshed  hvad er det af være barn er det også en sygdom

vi har gratis syghus for og hjælpe folk der er syge  som mullemus skriver hade hun en cyste er det ikke en sygdom

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:13

amschluter:

man kune sarte med og spare på vors minister løninger  for og starte et sted  og på vores udlands bistand

vi er et af de minste lande men giver mest til ulandsbistand  så ret da op på vores økonomiste probler i dk så alle med en sydom kan få hjælp og barnløshed er en sygdom

Det lyder som om du vil fratage alle andre deres goder, for at du kan få betalt noget fra staten. Enten må du vel have den holdning at alt skal betales fra statens side, eller også skal meget mere skæres væk. Men det virker som om alt skal skæres væk, bare ikke lige det du skal have penge til...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16

Mullemus82:

Hej Kenneth

Du samligen barnløshed med alkoholiker og stofmisbruger hvorfor er det så at jeg skal være med til over skatten til at en alkoholiker eller en stofmisbruger skal havde hjælp til at blive clen når folk ikke vil hjælp os som ikke kan få det barn som vi drømmer om, vi forlæger jo ikke at vi skal havde mange børn over skatten. Før det blev lavet om fik man 3 forsøg for at få et barn og ikke mere eller minder og lykkes det ikke måtte man selv betalt

Du tager det ud af context. Og det er at vi tager nogle valg, ved de partner vi vælger. OG så lader vi staten betale for dem.

Jeg anser så sandelig også at den del er forkastelig.

/Kenneth

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mullemus82:

Hej Kenneth

En alkoholiker er både en omkostning og et tab for samfundet. Det er jeres barnløshed ikke. Hvis 20% af befolkningen var ude af stand til at få børn, ville det være et problem. Men sådan er det jo ikke.

Hvis I to vil det her nok, er 17.000 kr. pebernødder - og I kan jo så efterfølgende glæde jer over 480.000 samfundsbetalte kroner i børnepenge, gratis skoler og uddannelse etc., hvis I lykkes med behandlingen. Så mon ikke det går alligevel?

Jeg syntes også, at det var skammeligt for nogle år tilbage, da min kræftsyge mor ikke engang kunne få en hjemmeplejer til at komme og lave morgenmad til hende. Jeg kørte så 160 km. frem og tilbage hver dag og gjorde det.

Undskyld mig - men jeg synes simpelthen det er noget klynkeri!

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 22:19

nej men vi pårstår af vi liver i det beste land med med vore syghusvæsen

men jeg fatter ikke af man skære på syhusvæsne

mads nej jeg menre ikke alt skal skæres væk  forog hjælpe på nemlig det jeg har behovfor men enten skal man sige fint så må vi have brugerbetaling på syhusvæsne eller skal det være gratis

man kan ikke sige 123 du kan godt får 123 godt får og 12 du kan ikke

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)