Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Længde på META-titler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
EDIT: Beklager at indlægget er blevet oprettet to gange.
 
Er der nogen som ved hvor mange karakterer og/eller ord, at en META-titel kan bære. Jeg læste et sted, at nogle søgemaskiner ikke læser titler såfremt der bruges mere end 75 karakterer.
Mvh
 
Claus Holm
 
 
Stort sommerhus udlejes på Fyn. Sommerhus med havudsigt og spabad, sauna, brændeovn, solarium og meget mere.
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må maksimum benytte 50 tegn :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra vi snakker om document TITLE - META-titles er noget andet og læses ikke af søgemaskinerne.

For document Titles er der ingen faste grænser, men hvis du holder dig under 64 tegn plejer det meste at komme med. I alle fald er meget lange titler aldrig en god ide, da de giver færre kliks.

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/6/2005 7:49:50 PM Forfatter: Mikkel deMib

Jeg går ud fra vi snakker om document TITLE - META-titles er noget andet og læses ikke af søgemaskinerne.

For document Titles er der ingen faste grænser, men hvis du holder dig under 64 tegn plejer det meste at komme med. I alle fald er meget lange titler aldrig en god ide, da de giver færre kliks.

Hej,
 
Jo, jeg tror vi taler om det samme.  Jeg troede blot at titlen på de enkelte sider var META-titler og at beskrivelsen af selvsamme sider var META-beskrivelser, men her er jeg åbenbart gået galt i byen.
 
Mvh
 
Claus Holm
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Sprogligt set kan man giodt argumentere for at document titles er en form for meta information - information om informationer, men teknisk set er det ikke en META-kode. Der findes en META-title kode og den læser søgemaskinerne normalt ikke.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)