Selv tak :)
At få en webshop er ikke et billigt projekt, alt efter hvad man vil have selvfølgelig :) At du har et budget på 300kr pr. mdr. er som sådan fint nok, men oftest betaler også et engangsbeløb for at få adgang til CMS systemet og et yderligere engangsbeløb for at få et design. og det er altså ud over en månedlig "leje" af systemet som oftest også ligger på 3-500kr.
Jeg har selv en webshop Elektroplanet.dk (som dog endnu ikke er helt oppe og køre) og det er en meget standartshop og der kan du godt regne med omkring en 15-20.000 (i første omgang). (det kan godt være der er billigere/dyrer muligheder, men det er et groft overslag)
Derudover skal der laves aftaler med PBS så du kan tilbyde dankortbetaling, og så vidt jeg husker koster det 2.500 i opstart og efterfølgende en årlig afgift.
Dertil kommer så udgifterne til markedsføring, produkter osv. :)
Så der er mange ting der skal tages hensyn til rent økonomisk før at en "lille" webshop er oppe og køre :)
Jeg håber ikke dette tager helt modet fra dig, men det er vigtigt at du ved hvilke omkostninger der er forbundet med en webshop, for kunderne kommer jo altså heller ikke bare af sig selv :)
ps. De priser jeg har nævn er måske ikke helt rigtige, men de giver et meget godt billede af hvad du kan forvente.
Jeg håber du kan bruge det til noget og har du andre spørgsmål er vi mange der hellere end gerne giver hjælp med på vejen.
Mvh Thomas