Hejsa, Vi står overfor et skifte fra DanDomain til Magento. Da vi har utrolig stor vækst i øjeblikket kan jeg ikke længere selv overskue at overflytte hele webshoppen selv, og da jeg syntes Google er en jungle når man indtaster 'magento webshop' så skriver jeg her. Vi har brug for følgende
- Komplet overflytning, inkl. kunder, produkter, ordrer mv (Import/Export modul haves) - Integration af betalingsgateway (Har eksisterende betalingsaftale med PBS) - Opsætning af design, og specielt vareliste + varekort - 4 Flash web bannere der skal følge den nye lancering
Jeg har pt. en Magento webshop liggende lokalt på min egen computer. Her har jeg design "skallen" og det er denne der vil blive taget udgangspunkt i. Det vigtigste er sådan set at få designet varevisningen, betalingsgateway samt import af eksisterende data. Prisen skal helst være fast, men jeg er fleksibel Da denne opgave haster lidt, skal det helst være muligt at have den klar og parat senest 1 Februar 2011 Hvis du tror du kan løse denne opgave, så kontakt mig venligst hurtigst muligt på min private e-mail: marta@tdcadsl.dk
På forhånd tak Marta Leth Kaack |
Kære Marta
Du er meget velkommen til at sende os en mail på: oskar@herrikmedia.dk, så vil jeg komme med et tilbud på hver enkelt opgave.
Bemærk: vores hjemmeside er stadig under konstruktion: www.herrikmedia.dk. :)