Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgaver vedr.: Iværksætteri (HHX)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag.

Jeg har fået en opgave for at mine afsætningslærer, den skal afleveres allerede i dag klokken 16.
Den er vedr. iværksætteri i Danmark i fremtiden.

Det her er hovedspørgsmålene :
Hvad kan Danmark tilbyde på det globale marked?
Hvad skal vi gøre på uddannelses- og erhvervsområdet for at gøre os gældende i den globale konkurrence?

Jeg vil så gerne benytte jeres viden og erfaringer til at skrive et godt essay.

Venlig Hilsen

Patrick K Petersen
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:47
Syntes selv du skulle lave dine opgaver, men kort sagt, så kan Danmark tilbyde unikke produkter som ikke kan sammenlignes med andre produkter. Hvis du har set TV2s iværksætterprogram "Springet", så er Smoke Solution (www.smokesolution.dk) et godt eksempel på dette.

Det næste spørgsmål (2) er jo din mening - det er ikke noget jeg kan svare på.
Tilmeldt 6. Nov 05
Skrevet kl. 00:22

Jeg havde skrevet den, jeg ville bare drage ud fra nogle som havde prøvet det.

Nu er jeg kun studerende, og det meste jeg har lært er indlært på skolebænken og via "papirudklip" - Altså noget jeg ikke finder 100% troværdigt. Teorien er da fin nok at have, men det ville sgu være lidt federe at skrive en opgave hvori der var lidt fra det virkelige liv.

Jeg havde jo skrevet det hele, men ville som sagt bare inkludere noget fra den virkelige verden, men det må jeg jo så vente med til jeg har draget mine egne erfaringer, hvilket jeg nok ikke skal skrive før om 5-10 år, hvis nogen sinde.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:57
Dato: 11/7/2005 12:21:44 AM Forfatter: Patrick K Petersen

..... ....., men det må jeg jo så vente med til jeg har draget mine egne erfaringer, hvilket jeg nok ikke skal skrive før om 5-10 år, hvis nogen sinde.

Hej Patrick

Der er masser af inspiration at hente herinde - også til dine to spørgsmål.
Du kan sagtens kvalificere din opgave ved at komme med et velplaceret citat eller to herindefra.
Jeg husker, at Martin T lavede en tråd, hvor han efterlyste ønsker til vilkår for iværksættere - hvis du via søgemaskeinen kan finde den tråd frem, tror jeg du har masser af guld til at krydre din opgave med.

God arbejdslyst.

mvh Hans
Tilmeldt 6. Nov 05
Skrevet kl. 21:52
Det var LIGE sådan noget guf jeg ledte efter ;)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)