Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Heey hvordan laver men firma logo ???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Få hjælp til dit firma logo af en freelancer. Læg opgaven i udbud og få den bedste pris på opgaven, da mange freelancere konkurrerer om buddet.

Læs mere her.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tegner det

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ja tak for hjælpen .. men hvilket program bruger men ?

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skulle lave mit eget satte jeg mig først ned og tænkte over hvilket budskab jeg ville udstråle med logoet. Så skulle det være noget jeg ikke havde set andre steder, et som sagde alt om mit produkt uden at være prætentiøst eller alt for kryptisk. Så åbnede jeg paint og lavede en meget, meget primitiv version. Dernæst fik jeg en ven til at rentegne det og nu, står jeg altså med et færdigt logo men ok, har ikke råd til at få det rentegnet og fritskrabet så jeg kan bruge det på både visitkort, hjemmeside og andet. Men jeg har det og ser frem til at få det i produktion en dag :-)

Fra Værløse
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af dit ambitionsniveau, findes der faktisk nogle gratis muligheder på nettet...

Jeg har eks. brugt http://www.logoease.com/

Ellers må du gå hele vejen og finde værdier for din virksomhed og lade en professionel designe det.. :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kasper1:

Heey hvordan laver men en firma logo ?

 mvh :)

Heey Selv!

Du kan lave det i f.eks ler eller papmaché, alternativt med papir og blyant. Wink

Hvis det skal være eletronisk kan man bruge bla. Paint, Gimp, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator og næsten et hvilken som helst andet grafisk redigeringsprogram.

Det kommer helt an på mængden af ønsket funktionalitet og pengepungens størrelse.

Skal det være gratis, ville Gimp nok være mit valg. Det kan du hente her : http://www.gimp.org/

mvh

Jan

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale programmet Gimp ( GRATIS )

Det er enkelt og med lidt kreativitet kan man nemt og hurtig få lavet et godt ikon.

Men inden du går i gang, skal du have lavet nogle tanker om hvordan det skal se ud.

Dets budskab og hvordan folk reagere på det = dets funktionalitet. 

Men vil da bare ønske dig held og lykke med det.

 

MvH. 

Kristian Lim Andersen 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

I din virksomhed skal du sælge noget. Dette gøres bedst ved at fremstå 100% professionel. Det er faktisk meget billigt at fremstå 100% pro. Her er hvad jeg søger at gøre:

  • Få et flot logo - prøv for eksempel LogoPriser.dk, hvor man kan få nogle gratis forslag og senere betale, hvis man er tilfreds
  • Få en simpel hjemmeside. Disse kan man få gratis ved at sætte en blog op
  • Køb det dyreste sorte sko du kan passe, en dyr skjorte og fremtræd ellers som en pæn ung mand

God fornøjelse

 

Morten

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper1

Du skal være mere end velkommen til at sende mig en mail på kontakt@frederikbalslev.dk. Se evt. nogle af mine referencer på www.frederikbalslev.dk så trækker jeg i arbejdstøjet og laver en fin pris til dig. :-)

Mvh,

Frederik

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)