Hej Amino |
Det bedste er at få A record til at pege på serveren ip også administere alt andet fra din server.
Hej Amino |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Det bedste er at få A record til at pege på serveren ip også administere alt andet fra din server. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Lav en a record der peger på den tyske server - så virker din hjemmeside (når den altså er lagt derned :) ) Mht. mails med domænenavnet, så skal du have oprettet en mailserver, enten på din egen server, eller på en anden mailserver (det er ikke afgørende hvor din mailserver ligger) Når de er oprettet skal din MX record pege hen på den server, og så vil dine mails nå frem. Smid mig en mail hvis du vil vide mere. Kim |
IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support
Mange tak for jeres svar :) Virkelig brugbare.. A record er intet problem. Skal lige prøve at lege lidt med MX record. Og se hvordan man gør dette. :)
Kim har du en mail jeg kunne skrive til hvis noget? |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Jeg bruger ogsp gratisdsn, men dog på side hos A Small Orange. a) Tilføjet en A med domæne.dk Mailkonto styrer jeg så i mit Cpanel hos min host. URL forward bruger ikke, men det virker fint for mig. Håber det lykkes for dig,
|
Hvad er smartest? Sætte en mailserver op på min dedicated server og så blot kører MX records eller bruge nogen af de her løsninger Gratisdns også forslår:
3) MXHotel.dk tilbyder et rigtigt pop3/imap mailhotel til en billig penge.
4) Bruge voresMXBackup funktion
Skal vist alligevel have mulighed for at sende nyhedsbreve ud fra serveren så skal vist nok have en mailserver på hetzner serveren |
Indrage google apps til hvad? :) |
Jeg fik automatisk mailserver, da jeg købte dedikeret server hos Hetzner, måske har du det også? Prøv at oprette en MX record på dit domæne hos Gratisdns, vært er ditdomæne.dk og mailudveksler er smtp.ditdomæne.dk
Opret så en mailkonto i dit foretrukne mailprogram med pop.ditdomæne.dk til indgående og smtp.ditdomæne.dk til udgående post, og test det af til/fra din normale mail.
|
Hej Websafe
Dette prøver jeg lige straks |