Hej, Jeg har lavet et indlæg her for at finde en eller flere mulige aktive investorer, da jeg godt kunne tænke mig at oprette en dansk hedge fond / investeringsforening. Jeg har selv handlet på de financielle markeder i et stykke tid nu, og arbejder i øjeblikket med undervisning og salg i den financielle sektor. De sidste par år har jeg skabt et profit på 20-40% pr. år, og tror godt at jeg kan fortsætte denne stime. Min opgave i virksomheden vil derfor ud over selv at være investor være at sammensætte fondens produkter og stå for handlen i fonden. Der skal i alt bruges omkring 300.000 €, da der skal være kapital nok til at blive godkendt af finanstilsynet. Ud over det ville det være rigtig godt, hvis du som investorer har finansiel eller juridisk erfaring. Du må meget gerne vende tilbage på o.bernhardtsen@gmail.com, så kan vi snakke videre derfra. I øjeblikket er jeg kun på idéfasen, og der er derfor lang vej endnu. Dog tror jeg, at jeg sammen medet par investorer, kan skabe et langt bedre investerings produkt/fond end man ser i dag. Mvh Oskar |
Ny Dansk Hedge Fond
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)