Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ambitiøs og stabil pige søger praktikplads som mediegrafiker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :)

Jeg er netop begyndt på mediegrafikergrundforløbet på Københavns Tekniske Skole, og nu søger jeg med lys og lygte efter en praktikplads. Det er virkelig vigtigt for mig at finde en praktikplads, da jeg mener at det er i en virksomhed man virkelig lærer mediegrafikerjobbet. Jeg tror ikke det ville være det samme i skolepraktik.

Første gang jeg fandt ud af, at jeg ville være mediegrafiker var da jeg gik på en iværksætterlinje i 10. klasse, hvor vi bl.a. skulle arbejde med at fremstille reklamer, brochurer og hjemmeside for vores produkt. Jeg synes det var enormt spænende at arbejde med det grafiske og være kreativ på den måde. Da min veninde så begyndte på mediegrafikeruddannelsen og fortalte om alle de ting, som de lavede, var jeg ikke i tvivl om at det var lige netop dén uddannelse, jeg brændte for.

Ellers er jeg en glad og stabil pige på 20 år, som er ambitiøs og rigtig glad for at lære. Jeg stræber altid efter at blive dygtigere. Jeg gør aldrig noget halvt, men fordyber mig altid i opgaven 100 % og gør mit allerbedste. Så er jeg meget ansvarsfuld. Jeg møder altid til tiden og tager mine opgaver seriøst. Efter at have arbejdet i butik i fire år er jeg meget kundevant og har lært at tackle sure kunder med et smil. Jeg elsker et godt grin og behandler altid andre som jeg selv vil behandles.

Selv bor jeg i Ølstykke, men jeg er mere end villig til at have en længere transporttid, hvis jeg kan få en god praktikplads. Umiddelbart søger jeg i området Nordsjælland/København og så helt ned til Køge.

Jeg er færdig med grundforløbet d. 6. december 2011 og vil kunne starte herefter.

Hvis nogen skulle være interesseret, kan jeg sende et CV, eksamensbeviser og den slags.

Håber der er en praktikplads derude til mig :)

Mail: michella.rasmussen@hotmail.com
Tlf.: 22 95 16 32

Mange hilsner

Michella Rasmussen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

Hej Michella

Jeg er selv uddannet mediegrafiker på Københavns Tekniske Skole.

Et godt råd fra mig er at du skal tænke i hvad virksomheden får ved at ansætte dig.

De er formentlig ret ligeglade med hvornår du fandt ud af hvad du ville, hvad din veninde fortalte og at det er sååå vigtigt for dig at finde en praktikplads.

Vis dem hvad du har lavet af fede ting og fremhæv det du kan UDOVER hvad minimumskravene er for at ansætte én.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)