Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad pokker er Affiliate marketing - er jeg bare dum eller træt?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

Nej, men når så siden er sat op, og du får masser af trafik er det rimelig passivt. men selvfølgelig er det ikke hundrede procent passivt.

Mvh Tobias.

Det jo det, det kræver jo at holde en blog f.eks. i gang og komme med en masse materiale til den, hvis folk stadig skal se på den :)

Kenan

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:58

Hej du.

Ja, det kræver en blog jo..

men der er også fx prissammenligningssider.. det er lidt mere passivt..

Så der er masser muligheder!

Mvh Tobias.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:59

igang:

Men ja, det kræver en del arbejde at få trafik. Men jeg har fundet ud af at det er væsenligt lettere at få brugbar trafik til sexsider, end til eks. my-phone.dk

Men det at få trafikken er ikke det sværeste. Det er at få det konverteret til salg. Der har man så forskellige bannere og det man selv gør på siden, for at få det til at ske. Igen er sexsidernes bannermateriale end del bedre konverterende, end eks. Telia's :o)

Det kan du sagtens bilde mig ind :) skulle ikke undre mig hehe. laver man selv banner, eller får man det fra affiliate selskaber?

Kenan

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:02

bannerne får man fra affiliate bureau'erne..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:02

Affiliate selskaberne stiller bannere til rådighed, som sandsynligvis er lavet af den side man linker til.

Og der er som regel tonsvis af muligheder med hensyn til størrelse, udseende, flash, videoer, gallerier (for voksensiderne) osv.

Så der skulle være noget der passer til ethvert medie.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:03

IOOS Internet ApS:

Net-1 (mener jeg), har en kampagne hvor de tilbyder badminton klubber 500 kr pr. kunde de skaffer. Der er blandt andet produceret plakater & labels som alle spillerne kan tage med hjem. Så det der med at give en provision pr. kunde, er ikke noget nyt eller unikt for internettet :-). Det smarte er det i høj grad kan automatiseres, og det på den måde bliver muligt at drive mange forskellige sider.

De har også en online kampagne for selvsamme, som tilbyder hjemmeside ejere et beløb pr. kunde. 

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Hvordan ved man så hvem der har skaffet dem kunder? der må stå en kode eller noget på plakaterne eller labels så? som de skal bruge som kampagnekode ?

Kenan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:28

Jeg har splittet et affiliatelink op i dette blogindlæg om affiliate statistik. Der er et partner-ID i linket, som gør at salget kan spores tilbage til affiliaten.

Med offline kampagner er man nødt til at have en kampagnekode eller henvise til et viderestillingsdomæne. Jeg har f.eks. dette domæne med gratis poker, som er et alias af mit affiliatelink fra PokerNetOnline.com

En passiv indtægt kan f.eks. skabes via Facebook, hvis man har adgang til affiliate klikkampagner med en højere pris pr. klik, end man betaler for at annoncere på Facebook. Det kræver dog at annoncøren accepterer direkte trafik fra PPC annoncering.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:41

Nicolaj Thomasen:

En passiv indtægt kan f.eks. skabes via Facebook, hvis man har adgang til affiliate klikkampagner med en højere pris pr. klik, end man betaler for at annoncere på Facebook. Det kræver dog at annoncøren accepterer direkte trafik fra PPC annoncering.

Undskyld mig Nicolaj, vil du ikke lige være sød at uddybe det sidste? :)

Kenan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:46

Kenan Corbo:

Nicolaj Thomasen:

Undskyld mig Nicolaj, vil du ikke lige være sød at uddybe det sidste? :)

Kenan

Lad os sige at Milles Børnetøjsbutik betaler 2 kr. pr. klik til sin hjemmeside og du må køre hendes kampagne direkte på Facebook annoncerne. Du byder 1,5 kr. pr. klik på Facebook og tjener derved 50 øre hver gang der klikkes.

Det kræver selvfølgelig noget kapital, da Facebook skal betales med det samme og der går et par måneder før du får pengene fra Mille.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)