Shadow walkers er et meget omdiskuteret maleri på min nuværende udstilling. Der er flere gange folk der har henvendt sig for at spørge ind til det, og det ender altid med intet salg!!! Det kan virke lidt for uhyggeligt på nogen, men jeg går meget op i åndelighed, og ser det slet ikke uhyggeligt... tværtimod.
City Lights serien er bare mit kendetegn.... ;-) har fået super meget ros for dem og det glæder mig helt enormt.
Igen - tak for interessen, og du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil vide mere.
Et af de absolut flotteste malerier jeg nogenside har set var et "livsbillede", som en bekendt fik i 40 års fødselsdagsgave af familien. Rundt i billedet var malet de mest betydningsfulde begivenheder mv. i hans liv helt fra spæd. Kan huske at han fortalte at selvom han havde haft det i nogle år, blev han ved at finde nye ting eller se nye sammenhæng i billedet han ikke havde lagt mærke til før, og det er jo egenligt meget spøjst. Kan desværre ikke huske hvem der malede det, men der var lagt så meget sjæl ind i det at det næsten var uhyggeligt. Jeg tænkte om det ikke kunne være en god ide at tilbyde at lave sådan nogle til dine kunder. Ved godt at du tilbyder bestillingsarbejde, men måske er det en god ide at "huske" folk på alternative muligheder indenfor bestillingsarbejde. Ideen kan i vid udstrækning overføres til den mere åndelige del, jeg er sikker på du forstår :) btw,..har smidt dig en mail ang. billedet :) Og prøv lige at smide et blik i denne tråd, måske de kunne bruges ifht. dit spil.. http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=11627
Havde jeg haft et hus med 20 værelser og masser penge i banken, ville jeg starks have bestilt din kunstneriske fortolkning af ordne:
Lykkesmed Synergieffekt Måneskin i byen Venskab Fødsel Fastelavn Livets bønnestage Morgengrim Det første lys Internettet Uforbeholden kærlighed Snæversyn Over skyerne Til sidste mand Natten er ung
Ja, jeg kunne blive ved :)
Btw, sikke et flot maleri der kunne komme ud af at lade sig inspirerer af Kims logo.
Jeg kan ikke love jeg bruger dem alle... ;-) Men en del af dem er allerede i brug. Jeg maler dog ofte meget intuitivt... efter sindsstemning eller musik. Det er også ofte jeg bare lader penslen løbe sine egne veje... det startede jeg faktisk med ved mit nyeste maleri... og det var først ret sent at det tog form.
Men dejligt med ny inspiration... særligt livets bønnestage, det første lys og internettet... dem kunne jeg virkelig godt få noget interessant ud af.
Tusind tak :) skønt med kreative sind.
Og m.h.t. maleriet, har jeg simpelthen haft rivende travlt igår... var i TV3 :)))) men jeg lover at sende dig det aftalte pr. mail i løbet af idag.
Altså - jeg har sendt billedet til din mail. Det er noget lysere,,,, men sådan ser det altså ud. Jeg har også skiftet det andet billede ud på hjemmesiden under galleri før 2006... hvis du altså ikke har fået min mail. :)