Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpemalerier snart til salg på bigart.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer & Aminesser ;-)

Jeg er igang med at lave studier (skitser) til en række kæmpestore malerier - altså fra 1,5x1,5 m. og op... Disse bliver inden længe lagt ind på siden www.bigart.dk (er endnu ikke søsat, men forventes åben 1/3 og peger foreløbigt på min anden hjemmeside med små til middelstore malerier)

Jeg har malet i mange år, men har ikke turdet vise min kunst... den har bare stået opmagasigneret i årevis. Men for et par måneder siden besluttede jeg at gå linen ud, blotte mig selv og så satte jeg dem alle til salg på min hjemmeside www.sue.dk

Og med stor success - synes jeg selv da. Havde aldrig i min vildeste fantasi troet at nogen vilel købe mine inderste tanker og følelser men har allerede solgt over 15 malerier på  min allerførste udstilling.

Jeg har dog fundet ud af at jeg bedre kan "lege" når jeg udtrykker mig i de store størrelser og mener selv at der bør være kunder til disse store malerier, eftersom virksomheder o.l. jo kan trække dem fra :)

DERFOR!!!

Alle brugere herinde får 20% rabat ved køb af kunst på bigart.dk

Jeg er også åben overfor bestillinger på str. farvesammensætning osv. men kun så læge jeg bevarer min kunstneriske frihed.

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 03:58
Hej Sue

Nå, kunne du heller ikke sove ;)

Hvor er det sjovt at du lige skulle smide dette indlæg nu, jeg har siddet og beundret dit site og dine kreative evner i et par timer, og fået gode ideer til bestillingsmalerier jeg kunne få malet hos dig. Dog har jeg ikke lige de penge det nødvendigvis måtte koste at føre mine ideer ud i livet :)

Det er synd du ikke har vist dine malerier frem noget før, der i allefald flere imellem jeg gerne ville have hængende.

Har smidt en hilsen i din gæstebog. :)

ps: bigart.dk er ikke oppe

Mvh.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 04:19
Kære Ole..

Nej jeg kan aldrig sove :)

Jamen det lyder da dejligt... har faktisk selv siddet i et par timer nu og rettet siden "opfindelser" så nu er det lidt mere overskueligt - selvom jeg altså ikek røber mere end jeg har gjort hér... lige bortset fra at i kun kender til mit spil indtil videre. Jeg har nemlig besluttet mig for ÈN TING AF GANGEN!!! ;-)

Jeg er da meget glad for at du overvejer at købe kunst.... og rent prismessigt er jeg absolut til at tale med :)

Jeg er først og fremmest bare stolt over at så  mange vil have mine malerier hængende... så er pengene mindre vigtige selvom jeg selvfølgelig ikke vil give mine arbejdstimer væk gratis :) Men hvis du altså forstår...prioriterer jeg helt klart at få mine ting ud af mit hjem og ind i en andens.

Jeg har i øvrigt lige malet et nyt maleri... jeg er igang med at lægge det ind på siden under galleri 2007 - er klar om 20 min.

Tusind tak for din søde og positive respons... :)

Kærligst Sue

P.s.

bigart.dk går ikek i luften før om et par uger - men tak for opmærksomheden.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 04:32
Jeg vil også lige her en sen nattetime sige, at det er super-inspirrerende at se din hjemmeside og læse om hvad du har/har haft gang i; lige fra pølsevognsejer til alle de ting du laver nu. Godt gået :)

Jeg kan rigtig godt lide billedet med englen i rapsmarken - det er vist min favorit.

David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 04:38
:))) ja pølsevognsejer... pyhh det var mange år siden.

Jeg har godt nok lavet rigtig mange ting - og jeg har absolut ikke skrevet dem alle - folk ville jo så bare tro jeg havde krudt et vist sted ;-)

Og igen - tusind tak for komplimenten... det varmer mit lille kreative hjerte

Kærligst Sue

Tilmeldt 30. Oct 05
Skrevet kl. 04:38
Hej Sue

Syntes det er fedt at du springer ud i det, og jeg tror godt jeg kunne finde på at købe junglemotivet, kan du hjælpe med målene og er det akryl  på lærred ?

Mvh.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 04:53
Hej igen Ole.

Junglen er 82x122 cm u/ramme og er det eneste maleri jeg malede på lærred monteret på en træplade. Det er et af mine allerførste malerier...tror det er 10 år siden jeg lavede det og jeg synes det skal ses i virkeligheden i naturlig størrelse og lys før du beslutter dig. :))

Dejligt med interessen - og spørg bare hvis der er andre spørgsmål. Men det kan være at jeg smutter til køjs inden længe - så er jeg dog tilbage imorgen efter mit møde i Hillerød.

Hilsener fra en zzzzzzøvnig :)

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 04:58
Sorry - Ja det er akryl

;-)

Godnatter

Tilmeldt 30. Oct 05
Skrevet kl. 04:59
Ok Sue, vi tales lige ved om maleriet, jeg trænger også til et par timer på øjet.

Held og lykke imorgen :)

Mvh.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 07:57
Flotte, flotte ting!
Det undrer mig overhovedet ikke at du har kunnet sælge noget af det. Dog undrer det mig lidt, hvad det er du har solgt, jeg synes de bedste hænger tilbage!  :D

Og så beroliger det mig lidt at du aldrig sover - for hvordan skulle du ellers kunne få tid til at lave alle de ting, du åbenbart har gang i. Hvis du skulle nå at sove også, så havde du i hvert fald fundet timer i døgnet et sted hvor jeg ikke har kigget endnu...

Pøjpøj med projekterne!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)