Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.domainformidler.dk - hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er så småt nået til det punkt hvor jeg bliver nødt til at åbne www.domainformidler.dkfor offentligheden. Jeg kunne blive ved at lave ting og finurligheder på siden, men må erkende at siden så aldrig kommer i luften.



Nu har jeg åbnet for siden, og vil blive MEGET glad for noget respons. bl.a inden for følgende områder:

* Fremstår siden som troværdig og professionel?
* Er det tydeligt nok hvad ideen er med siden?
* Er siden overskuelig?

Jeg er spændt på mit lille projekt, da jeg ikke synes der er nogle andre sider i Danmark der samtidig med, at de tilbyder formidling af domæner, også tilbyder et forum til snak og debat.

Jeg ser frem til ris/ros

Anders
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

 

Synes idéen er meget god. Dog synes jeg ikke særlig godt om hverken designet eller navnet. Synes det er en skam du har valgt at bruge en template, der bl.a. ikke får siden til at se særlig professionel ud.

Udover det, har jeg aldrig brudt mig så meget om at blande engelsk og dansk i et navn, får det til at lyde meget "the julekalender"-agtigt.

 

Ellers synes jeg det er en god idé til en side, dog skal formålet med siden måske fremstå lidt klarere på forsiden - måske en slags mini-præsentation, rundvisning, hvad ved jeg.

- Held og lykke med projektet.

 

Mvh

Kasper A

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Som de 2 andre også siger skal der strammes op på designet.

 

Især dit logo ser MEGET uproffesionelt ud. Sørg for at hele den bar har samme farve.

 

Derudover er der de 3 bokse i bunden, som hedder: "sidste emner", "nyeste annoncer" & "Anbefal siden" => Dette skal også ændres lidt på! Lav samme højde på de 3 bokse, så ser det mere prof ud.

 

Og så den box der er oppe i højre hjørne, skal nok fjernes.

 

Håber du kunne bruge dette:)

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders Christensen
>>Jeg ved at formidleren.dk findes, men synes ikke de tilbyder ting såsom forum, links, annoncer, artikler (jeg har dog heller ingen endnu)

Kasper-A
>>Jeg kan se hvad du mener mht. til mit navn. På den måde har jeg ikke tænkt at andre kunne tænke over ens domæne navn.

"Ellers synes jeg det er en god idé til en side, dog skal formålet med siden måske fremstå lidt klarere på forsiden - måske en slags mini-præsentation, rundvisning, hvad ved jeg."

Rigtig god ide. Den vil jeg tage med videre.

NickerN
>>"Især dit logo ser MEGET uproffesionelt ud. Sørg for at hele den bar har samme farve."

Den kan jeg ikke helt følge. På min egen computer, og på andre jeg har tjekket vises designet og dermed farverne fint ens. Jeg har vedhæftet et screenshoot fra min egen skærm, som kan findes her:

http://allyoucanupload.webshots.com/v/2002549487638920290


Gider du prøve at vedhæfte et screenshoot af din skærm hvis den vises anderledes. (Du kan uploade gratis billede her http://allyoucanupload.com)

Boksene vil jeg lave om, så højden bliver ens - tak for tippet.
Boksen i højre hjørne er fjernet igen. Den var egentlig heller ikke så pæn.

Vil det være en ide hvis det øverste i boksene havde forskellige farver, eller vil et helt andet farvevalg være bedre?
Hvordan får jeg siden til IKKE at lige en standard skabelon. Boardet er et phpbb board, som jeg har modificeret en hel del ved, så vil helst ikke have det til at ligne et standard board.

Anders
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser ikke for godt ud. Jeg bruger FireFox og IE 7.0. I begge browseren ser det fint ud hos mig.

Det var da underligt!

Anders


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders_H > Det ser godt nok også sådan ud i min browser :)
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
IE er ikke supergode venner med PNGere m. transparens - du kan jo evt. gemme som en gif istedet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Men hvis det er, tror jeg godt jeg ved hvordan du fixer det på en hurtig og let måde - har lige prøvet at gøre det :)
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)