Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk til business - Hvordan ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere/Virksomheds ejere/Ansatte mm.

Det er først NU at jeg selv er begyndt for alvor at bruge, søge rundt og læse på Amino.

Fantastisk brugbar site, hvor man kan få en dialog med ligesindede og driftige Iværksættere!!

Måske har jeg ikke været dygtig nok, i min tid, og søgen på Amino! men findes der et område, hvor man koncentrere sig om forretning, kontakter, netværk? ( Den hurtige læser, vil nok sige over alt :-) ) Men jeg mener ligesom et fysisk business netværk ( Eks. BNI og lign., ) Lavet som et forum en gruppe eller på anden måde ? Jeg har set at der under grupper er oprettet forskeligt, men har lidt opfattelsen at der er mere løs debat.....

Nu må det ikke opfattes, som om jeg bare vil lave forretning herinde, jeg bruger med stor tilfredshed Amino`s debater og meget mere som læse stof og inspiration.

Er der nogen som vil fortælle lidt om, hvordan de bruger Amino ? Jeg mener, Amino er fyldt med Iværksættere og alt, hvad dette indeholde, så der må være mange som kan guide mig lidt i min søgen :-)

Selv er jeg virksomheds ejer og iværksætter, så jeg håber at få et rigtigt godt netværk, denne vej også......

GOD VIND I 2011

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)