Jeg er i gang med at "udvide" fotograf Lasse Baltzers hjemmeside. I den forbindelse vil jeg gerne have nogle samarbejdspartnere ind: Meningen er, at de skal blogge på en del af hjemmeside - f.eks. fortælle om, hvordan frisuren sættes, hvordan make up´en lægges, hvordan fly´eren designes etc. (www.lassebaltzer.dk) Jeg har fat i en grafisk designer, og håber også at have frisøren Men jeg er godt nok lost med make up artisten. Kan ikke finde nogle - vil MEGET gerne have en fra lokalområdet, da hun jo også skal kunne bruges til opgaver og ikke kun blogge online.
Udover disse har vi også tænkt, at vi måske kunne få fat i en festarrrangør - men hvor finder man denne?
Kunne I ellers forestille jer, hvilke der kunne have relevans for os?
Mvh Mette |
Først og fremmest på undersøg lokalmarkedet og jeres netværk. Da i sikkert allerede har gjort det, vil jeg anbefale at søge via google.
Der burde i kunne finde både make up artister og event makers fra jeres lokalområde. Angående festarrangører, så prøv også at kontakt diskotekerne i lokalområdet, hvor de har helt sikkert kendskab til nogle.