Jeg har besluttet, at 2011 bliver mit bedste år hidtil på alle fronter. Rimelig stor beslutning kunne man mene - især hvis man kender mig godt, og ved at jeg synes, at jeg har haft nogle ret fantastiske år indtil nu. Ikke desto mindre er det, hvad jeg vil ha' ud af 2011 - mit bedste år hidtil!
Hvad vil du have ud af 2011? Når jeg spørger, tænker jeg ikke blot på hvad dine mål for 2011 er, men også på hvad din vision er for 2011. Hvor mål er specifikke og afgrænsede, er visioner helhedsorienterede, overordnede og beskriver levende dine ønsker for fremtiden.
Forestil dig, at det allerede er blevet den 31. december 2011. Med hvilke ord vil du beskrive året der er gået? Hvad husker du? Hvilke følelse giver det dig at tænke på årets begivenheder?
Hvad kan du bruge en vision til? Uanset om vi taler privat eller erhvervsmæssigt er det at sætte ord på din vision med til at gøre det nemmere for dig at vælge retning og skabe den fremtid du ønsker.
En velbeskrevet og klar vision er det, der holder os kørende, hvis vi møder modstand og forhindringer. Visionen besvarer spørgsmålet "hvilken effekt vil jeg gerne have på samfundet/mine omgivelser?"
Ved at se valgmuligheder og dilemmaer i lyset af din vision, bliver det ofte nemmere at træffe den beslutning, som er rigtig for dig.
Har du brug for hjælp til at definere og formulere din vision for din virksomhed? Kom godt fra start i 2011 og sæt ord på det fremtidsscenarie du ønsker for din virksomhed. En velformuleret vision giver dig en ledestjerne at arbejde efter, og giver dine kunder et klart billede af den forskel din virksomhed gør for dem.
Kontakt mig på info@leeconsulting.dk eller tlf. 31 25 95 13og lad os aftale en tid til at sætte ord på din virksomhed. Pris: 2 timers Vision Session 2.200 kr. inkl. moms.