Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopieret tekst

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Spørg Kristian, han kan helt sikkert give dig et kort og præcist svar for, hva du skal foretage dig ydeligere...

Desuden kan han varetage din sag, da han jo kender reglerne ;D

Done that, men jeg tror han holder juleferie endnu Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:23

Nicolaj Thomasen:

Done that, men jeg tror han holder juleferie endnu Big Smile

Du skal kontakte ham pr mail forresten... Han tjekker ik PBs herinde så tit ;D

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 19:29

Om du kan gå efter Shoppinnet ved jeg ikke, men det er da en abnorm indstilling til tingene de har. Så et eller andet sted håber jeg du kan komme efter dem.

Men hvorfor sletter hun ikke produktet i hendes varelager, det ville jo fjerne teksten.?
Og lur mig om så ikke også teksten også forsvinder fra hovedsiden, da den sikkert er sat til at søge i alle databaserne hos deres "kunder".

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:32

Jimmy Sigenstrøm:

Om du kan gå efter Shoppinnet ved jeg ikke, men det er da en abnorm indstilling til tingene de har. Så et eller andet sted håber jeg du kan komme efter dem.

Men hvorfor sletter hun ikke produktet i hendes varelager, det ville jo fjerne teksten.?
Og lur mig om så ikke også teksten også forsvinder fra hovedsiden, da den sikkert er sat til at søge i alle databaserne hos deres "kunder".

Hun har slettet produktet, men siden findes stadig - bare med et udgået produkt.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:39

Nicolaj Thomasen:

Hun har slettet produktet, men siden findes stadig - bare med et udgået produkt.

Hvorfor har hun dog ikke slettet teksten?

Det virker mærkeligt at shoppingnet ikke vil gøre noget. Og da de er opmærksomme på at der ligger stjælne tekster på deres domæne, kan jeg ikke forstille mig at du ikke kan gå efter dem.

Skulle det mod forventning ikke kunne lade sig gøre, må du på 4chan og fortælle at shoppingnet fjerner alle sider der vedrører Wikileaks, uden nogen form for advarsel. Så skal du se løjer :o)

Hvis de kan lægge paypal ned, burde denne side jo være det mindste problem Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:47

Hun har vel troet at det var nok at slette varen og nu har hun åbenbart ikke længere adgang til teksten.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:51

Så må du jo gå efter hende. Mon ikke hun så godt kan finde en måde at få adgang, eller få nogen til at fjerne den?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:55

igang:

Så må du jo gå efter hende. Mon ikke hun så godt kan finde en måde at få adgang, eller få nogen til at fjerne den?

Det ville næsten være synd for hende. Hun er bange for at vi skal køre en sag og har været samarbejdsvillig - i modsætning til Shoppinnnet.com

Vi har bedt hende om at kontakte Shoppinnnet og få dem til at fjerne den stjålne tekst.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:02

Okay.

Så er vi jo nok tilbage i, at det er dem der har "lorten". især hvis både i og kunden har gjort opmærksom på problemet.

Jeg håber du får hurtigt svar fra Kristian, og at i kører den hele vejen igennem hvis han mener at det er en mulighed. For det er da an utroligt arrogant og ligegyldig holdning at have som virksomhedsejer.

EDIT: ved nærmere eftertanke, er det nok ikke noget i skal bruge for mange penge på, hvis i ikke er 100% sikre på at han er i stand til at betale.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)