Er der nogen der kender et godt sted hvor jeg kan finde mindre erhvervslejemål. Vi er ikke interesserede i kontorhotel / kontorfællesskab. Vi er på udkig efter et lille lejemål med plads til 3 kontorpladser i Århus. Jeg har forsøget at finde noget på google, men enten dukker der udelukkende kontorfælleskaber op eller også er det firmaer der kun udlejer ALT for store lejemål. Mvh. Mikkel Johansen |
Hej Mikkel,
Hvorfor må det ikke være et kontorfællesskab?
Jeg har selv haft rigtig meget glæde at at bo i et kontorfællesskab. Der følger jo mange rare ting med, herunder mødelokaler, kopicenter, kantiner, reception, rengøring etc. Mange kontorfællesskaber er jo også i pæne bygninger med parkeringsmuligheder.
Som du nok allerede har opdaget er det vanskeligt at finde små erhvervslokaler, og det er også grunden til at jeg forventer at blive i et kontorhotel i lang tid endnu.
mvh Carsten
Hvorfor må det ikke være et kontorfællesskab?
Jeg har selv haft rigtig meget glæde at at bo i et kontorfællesskab. Der følger jo mange rare ting med, herunder mødelokaler, kopicenter, kantiner, reception, rengøring etc. Mange kontorfællesskaber er jo også i pæne bygninger med parkeringsmuligheder.
Som du nok allerede har opdaget er det vanskeligt at finde små erhvervslokaler, og det er også grunden til at jeg forventer at blive i et kontorhotel i lang tid endnu.
mvh Carsten