Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler erhvervslejemål i Århus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kender et godt sted hvor jeg kan finde mindre erhvervslejemål. Vi er ikke interesserede i kontorhotel / kontorfællesskab.

Vi er på udkig efter et lille lejemål med plads til 3 kontorpladser i Århus.

Jeg har forsøget at finde noget på google, men enten dukker der udelukkende kontorfælleskaber op eller også er det firmaer der kun udlejer ALT for store lejemål.

Mvh. Mikkel Johansen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:26
Hej Mikkel,

Hvorfor må det ikke være et kontorfællesskab?

Jeg har selv haft rigtig meget glæde at at bo i et kontorfællesskab. Der følger jo mange rare ting med, herunder mødelokaler, kopicenter, kantiner, reception, rengøring etc. Mange kontorfællesskaber er jo også i pæne bygninger med parkeringsmuligheder.

Som du nok allerede har opdaget er det vanskeligt at finde små erhvervslokaler, og det er også grunden til at jeg forventer at blive i et kontorhotel i lang tid endnu.

mvh Carsten

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 11:40
Hej Carsten

Jeg synes de er alt for dyre i forhold til hvor lidt plads man får. Hvis vi er tre og det koster 2500 pr. kontorplads (hvilket det minimum gør i Århus - inkl. moms), så er det pludselig 7500 kr.. Man burde kunne finde et lille erhvervslejemål for mindre end de penge. Desuden vil vi også helst have fred og ro til at arbejde i, hvilket godt kan være svært i et kontormiljø med 8-20 andre "beboere".

Jeg kan godt se der selvfølgelig også vil være nogle fordele ved det, men vejet op mod prisen, syntes jeg ikke det er det værd.

mvh. Mikkel Johansen

Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:33

Hej Mikkel,

har I fundet et kontorlejemål i Århus. Vi har et i Risskov. Hvis I er 2-3 kan vi snakke om prisen. Vi er kun 2 andre der sidder i lukkede kontorer, så der er ret roligt. Prisen kan vi snakke om.

vh Jens, jbo@valuemaker.eu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)