Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

% på apps fra apple. Affiliate marketing. tradedoubler.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kan det passe at man får 2,5 % for at linke til en app fra appstore? selvfølgelig hvis man er tilmeldt programmet på tradedoubler.. 

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:17

uden at vide det, så lyder det da meget sandsynligt at du vil få 3% i kommision ved et evt. salg ved klik fra din side. Det en meget normal (omend lav) rate i tradedoubler, for affiliatelinks til diverse webshops.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:24

Er det ikke itunes du skal have fat i, for at få afregning på apps? Det giver lidt mere, men ikke meget :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 22:26

cms: tjo..

igang: hm, jeg har været inde og kigge i itunes.. og på apples hjemmeside, og der står at man skal tilmeldes via tradedoubler..

hvorfor tror du det giver mere?

tabellen er slettet...

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:28

overvej evt. om du kan finde noget andet med en højere provision, medmindre det passer meget målrettet til det indhold du har på dit website.

For hvis du får 2,5% i provision, og du skaffer dem omsætning for kr. 35.000,- så får du selv kun sølle kr. 875,-

Det er temmelig fattigt, og kræver virkelig at du sparker røv for at tjene seriøse penge på den måde. Der er med  garanti meget bedre alternativer :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:31

Sjoegaard:
hvorfor tror du det giver mere?

En direkte aftale er altid bedre hvis den er mulig (men med Itunes/Apple er det næppe sådan lige til). Ved direkte aftale slipper du for at mellemmanden (Tradedoubler) skal have sin del af kagen, og derved kan du så få deres del og dermed større provision til dig selv.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:34

Sjoegaard:

igang: hm, jeg har været inde og kigge i itunes.. og på apples hjemmeside, og der står at man skal tilmeldes via tradedoubler..

Jeg er tilmeldt til itunes programmet hos Tradedoubler, og det giver en lidt højere procentsats. Jeg har endnu ikke fået gjort noget ved det, så jeg er ikke 100 % sikker på at det er til apps. Men jeg kan ikke se hvad det ellers skulle være (ud over musik)

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 22:37

ja i har helt ret..

men kigger man på hvor mange der har iphones, ipads og ipod touch kan det give ekstremt mange salg..

Jeg tror dog ikke at man slipper uden om tradedoubler med apple, desværre..

og desuden har jeg også tænkt mig at køre lidt google adsense samt bannerreklame på siden..

siden kommer til at være utrolig målrettet og vil omhandle anmeldelser af apps samt anmeldelser af ipad / iphone tilbehør.. derudover vil der også være gode tips, apple og itunes nyheder osv.

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:50

Jeg tror du kan lave en ganske fin indtjening på det. Men der er et stort arbejde i det.

Hvis vi går ud fra at du får eks. 4% :o), og du laver en anmeldelse af Keynote til 59 kr. tjener du noget i retning af 2,36 kr. pr. stk.

Så kan du selv regne ud hvor mange der skal afsted, før du tjener det du gerne vil.

Men hvis du er aktiv, og får opbygget en stor samling anmeldelser, og mange besøgende, er der bestemt et fint indtjeningspotentiale.

Men jeg tror det bliver et kæmpe arbejde.

EDIT: Jeg har selv lige brugt dagen på at lave en liste over det tilbehør vi selv har bestilt til vores iPads. Du kender jo provisionssatserne, så du kan selv regne ud hvor meget der skal afsættes, før det giver noget der er værd at tale om :o)

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 22:55

har lige fået af vide at man får 4% dvs. så er det kun 25 apps der skal sælges før det kan betale sig..

og derudover kommer der google adsense indtjening samt lidt indtjening fra affiliate marketing.

og hvis man så også får lidt penge for at lave nogle anmeldelser af diverse udstyr en gang imellem så kan det vel godt betale sig...

jeg overvejer dette projekt fordi jeg har noget tid tilovers som jeg gerne vil bruge på et eller andet projekt, og som evt. kan kaste lidt penge fra sig :)

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)