Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance opgaver

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke jeg bliver upopulær for at skrive det, inde på amino, hvor der jo også er tilknyttet et freelance opgave site, men jeg synes virkelig det er sure penge at skulle betale medlemsskab på diverse sites, for at kunne komme i kontakt med en opgaveudbyder.
Jeg har overvejet i et stykke tid at købe et domæne og udvikle et site, hvor der kan oprettes opgaver og hvor freelancerne GRATIS kan byde ind.

Et rimelig basic site, programmeret fra bunden, hvor man kan oprette profil som enten firma eller freelancer, hvilket jeg faktisk kan lave på under en uge. As simple as that.

Hvad synes i om den idé? (:

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:08

Ideen er da god. Men istedet for at kode det fra bunden hvad så med at benytte systemer der allerede har en del - nu ved jeg ikke hvilket sprog du vil kode det i?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

I PHP :) Jeg ved ikke hvilke systemer man ellers kan bruge.. Er der noget opensource der er gratis da?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

Synes det tager lige så lang tid at tilpasse et system, som det tager at kode det selv.
Men hvis der er noget man kan bruge lige præcis til dét formål ville det jo være perfekt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:14

RJM:

I PHP :) Jeg ved ikke hvilke systemer man ellers kan bruge.. Er der noget opensource der er gratis da?

Nu er jeg mest Microsoft mand og jeg bruger meget Umbraco som giver en hel masse. Men det er så lavet i .NET men er ganske gratis.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Okay... Har umbraco en extension der kunne fungere til ovenstående idé?
Jeg ved Joomla har, men enten koster de penge eller også er der nogle fejl i deres extensions efter hvad jeg har snuset mig frem til..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

Det blir rimelig simpelt hvis jeg selv programmerer det hele hvis det er, bare sådan så man kan oprette virksomhedsprofil eller freelancer/ virksomhedsprofilen kan oprette opgave, freelancerne kan byde (åbent bud).
Man kan rette i sine profil informationer.
Login/logout. Og så skal siden selvfølgelig også se pæn ud.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:24

RJM:
Har umbraco en extension der kunne fungere til ovenstående idé?

Det er rimelig nemt at lave en selv :) Men ok... nu har jeg også mange års erfaring i den slags :D

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

Okay, jamen du siger bare til hvis du vil være med til at støtte et non-profit projekt til at hjælpe freelancere indenfor it :)

Jeg havde tænkt mig at det udelukkende skal være for it folk. (grafikere, programmørerSEO tekstforfattere)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:39
Fed ide! Skriv evt en pb - jeg kunne godt være interesseret i at hjælpe. Har udviklet et framework vi nemt kan lave et modul til. Evt send en pb med msn/Skype Info hvis du vil vide mere :)
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)