Hej med jer.
Jeg søger en praktikplads som multimediedesigner, hvor jeg kan starte i slutningen af januar, i mindst 10 uger.
Jeg er 21 år og har de sidste tre år boet i Horsens. Efter gymnasiet valgte jeg at starte på min uddannelse som multimediedesigner på Aarhus Erhvervsakademi – idet jeg altid har haft evne og lyst til det kreative.
Alle udfordringerne og mulighederne der er for at kunne se og lære af de kreative hoveder
i medie-/reklamebranchen lyder utroligt indbydende.
Jeg mener, at jeg på sigt vil kunne være med i processen, og at jeg vil kunne være med til
at tilføre afdelingen det grundlæggende skævt tænke- og idéarbejde.
Jeg har en god indlevelsesevne og en usædvanlig fin evne til at tænke i koncepter – både at
forstå dem, holde fast i dem og være med i skabelsen af dem. Jeg ved der skal stilles
spørgsmål, for at nå helt ind til kernen – og at ”kunden” som regel sidder med løsningen.
Jeg har en stor interesse i at finde ud af, hvad der får målgruppen til at bevæge sig og er
klar over at kommunikation har et mål, nemlig at skabe resultater. Jeg har en evne til at få
de forhåndenværende midler til at slå til.
Endvidere vil jeg kategorisere mig selv som værende meget selvstændig, disciplineret,
humoristisk, fantasifuld, loyal, positiv, social, idérig, team orienteret, pligtopfyldende, og
ganske nem at arbejde sammen med. Det fag jeg har følt mig stærkest i gennem skoleperioden
er kommunikation, altså idé, strukturering, design og koncepter. Men er dog ikke bange
for også at tage fat i interaktionsfaget.
Jeg elsker at kaste mig ud i projekter, fordi jeg mener, at det er når jeg bevæger mig i
grænseområdet til mine evner - at jeg virkelig flytter mig. Jeg er grundet min interesse og
søgen efter erfaring begyndt at lave hjemmesider - disse vil kunne ses på mit online portfolie
www.maja-jorgensen.dk.
Hvis nogen skulle være interesseret i at få en multimediedesigner praktikant ud i min. 10 uger, er i mere end velkomne til at skrive tilbage.