Knud S.:Jeg kan kun give Trine helt ret - så slemt står det altså ikke til
Jeg startede egentlig bare mit "bidrag" i tråden, med at konstatere at sådan er det. Jeg har på intet tidspunkt i min kommunikation med post Danmark eller vores svenske postbud (som jeg har taget en fridag for at tale om problemerne med), været sur eller hævet stemmen. Jeg (vi) har et problem, og det forsøger vi at løse.
Men når jeg så skal høre Kloge Åge fortælle mig at det ikke står så slemt til som jeg siger, så bliver jeg sgu irriteret.
JO DET FUCKING GØR, ELLERS VILLE JEG NOK IKKE SKRIVE DET!!
Og din smarte kommentar om at høre fra afsenderen, kan du også gemme væk. Som jeg allerede har skrevet én gang, hører jeg selvfølgelig også fra dem. Men det er sjovt nok ikke særligt rart at blive rykket for en regning man ikke har fået, og det er slet ikke rart at få en inkassotrussel, når man hverken har fået en regning eller rykker.
Ud over at det ikke er særligt behageligt, så er det i øvrigt også halvdyrt. Og hvem tror du afholder de rykkergebyrer? Jeg kan hjælpe dig på vej ved at sige, at det i hvert fald ike er Post Danmark.
Det er godt nok en to år gammel sag, men man kan jo blive helt i tvivl om dette postbud er blevet genansat.. http://jp.dk/indland/article1501037.ece
Nå, afsted til fest