Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark har lige sendt mig bevismateriale!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrifter lidt mere postbude ud København city mere arbejde nemmer.

Kræver normalt lidt rutine at lave et godt stykke arbejde

Intet andet sted i Danmark har postbudene strejket mere end Vesterbro postdistrikt, dog er det post Danmarks ansvar at arbejdes miljøet er ok 

intet andet sted i Danmark end på vesterbro er der de samme forhold  de udsætter postbude for på deres ruter køre forbi Enghaves plads op og ned ad Istedgade , f.eks. side gader der op ad er til er slemme der står narkomaner på alle gadehøjre møder dem opgange mv.

Ud over dette er den tætte trafik og bilos gør der det ikke ligefrem til et sundarbejdes plads , så hver glade for i overhovedet får breve , for jeg tvivler nogle vil elske dette job som postbud i city

Lige vel hvad , vil der altid være , et nyt postbud engang imellem der skal lære arbejdsrutine og alle kan lave fejl

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:05

Knud S.:
Jeg kan kun give Trine helt ret - så slemt står det altså ikke til

Jeg startede egentlig bare mit "bidrag" i tråden, med at konstatere at sådan er det. Jeg har på intet tidspunkt i min kommunikation med post Danmark eller vores svenske postbud (som jeg har taget en fridag for at tale om problemerne med), været sur eller hævet stemmen. Jeg (vi) har et problem, og det forsøger vi at løse.

Men når jeg så skal høre Kloge Åge fortælle mig at det ikke står så slemt til som jeg siger, så bliver jeg sgu irriteret.

JO DET FUCKING GØR, ELLERS VILLE JEG NOK IKKE SKRIVE DET!!

Og din smarte kommentar om at høre fra afsenderen, kan du også gemme væk. Som jeg allerede har skrevet én gang, hører jeg selvfølgelig også fra dem. Men det er sjovt nok ikke særligt rart at blive rykket for en regning man ikke har fået, og det er slet ikke rart at få en inkassotrussel, når man hverken har fået en regning eller rykker.

Ud over at det ikke er særligt behageligt, så er det i øvrigt også halvdyrt. Og hvem tror du afholder de rykkergebyrer? Jeg kan hjælpe dig på vej ved at sige, at det i hvert fald ike er Post Danmark.

Det er godt nok en to år gammel sag, men man kan jo blive helt i tvivl om dette postbud er blevet genansat.. http://jp.dk/indland/article1501037.ece

Nå, afsted til fest Geeked

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:11

Mikael christiansen:

Lige vel , vil der altid være , et nyt postbud engang imellem der skal lære arbejdsrutine og alle kan lave fejl

Jeg accepterer fejl. Jeg laver også selv fejl.

Men det her har stået på i 4 måneder... Så kan det godt være at det er et utaknemmeligt job, det er jeg slet ikke i tvivl om det er. Men hvis man ikke kan lide sit arbejde, må man jo finde sig et andet.

Det "sjove" er, at for 4 - 5 år siden havde vi nøjagtig samme problem. Også dengang blev vi blankt afvst af postmesteren. Det stod på i næsten et år, men var ligepludselig løst fra den ene dag til den anden. Jeg gætter på at der var en ny der overtog ruten :o)

Nu bor jeg på Østerbro, så det er ret begrænset hvor mange narkomaner de støder på på denne rute. Jeg skal selvfølgelig ikke udelukke at der er nogen, men det er næppe et generelt problem :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:47

Trine Lønfeldt:

Nu venter jeg blot på, hvad Post Danmark vender tilbage med. For da jeg skulle beskrive brevets udseende, skrev jeg blot at de kunne tjekke faktura nummer xxx og se på eget foto!

De er gode nok, de der Post Danmark folk.. Når bare man har sit bevismateriale i orden, så dukker pakker og breve op igen!

Postbudet kom nemlig i dag - retur til mig - med det efterlyste brev. Men lidt mærkeligt, når nu de havde skrevet til mig, at de havde udleveret brevet til modtageren!

Anyway - slut på historien...

Kh Trine

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)