Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da absurd at sige, at det er din erfaring med ewire, der er årsag til den mail. Vi har intet med det at gøre. Du ku lige så godt beskylde TDC for useriøsitet, fordi du sandsynligvis har brugt deres kobber...
 
Lasse
 
Dato: 11/8/2005 9:00:39 AM Forfatter: Greg Young Min pointe er til swampthing, min erfaring med ewire - den var ikke possitiv og dermed ville han have mistet mig som kunde. Jeg var jo dybtuforstående overfor hvorfor jeg pludelig bliver opkrævet 6000kr for
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/8/2005 3:46:52 PM Forfatter: Lasse Rungholm
Det er da absurd at sige, at det er din erfaring med ewire, der er årsag til den mail. Vi har intet med det at gøre. Du ku lige så godt beskylde TDC for useriøsitet, fordi du sandsynligvis har brugt deres kobber...
Lasse
Dato: 11/8/2005 9:00:39 AM Forfatter: Greg Young Min pointe er til swampthing, min erfaring med ewire - den var ikke possitiv og dermed ville han have mistet mig som kunde. Jeg var jo dybtuforstående overfor hvorfor jeg pludelig bliver opkrævet 6000kr for

 
Det giver unægteligt stof til eftertanke omkring skolernes ansvar i denne sammenhæng: Ikke kun i denne tråd, men flere andre tråde på eks. Amino (og debatter i det hele taget) synes der at være en manglende evne til at LÆSE og FORSTÅ på samme tid ;-)
 
Ganske vidst en "ældre tråd" jeg kommentere, men synes det er tankevækkende hvordan man i en meget, meget klar melding kan koble en udenforstående part ind i teksten, i dette tilfælde Ewire ;-)
 
Så, Rungholm, forstår ganske godt din frustration eller undren over Gregs fuldstændige usaglige melding ;-)
 
(Rungholm, så på et tidspunkt billeder online fra din ekspedition i firehjulstrækkere - var det Island? - kan ikke finde linket igen, når du har et minut, vil du kaste linket til mig, evt. i en PM?!)
 
 
MVH
Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes ewire er et ganske godt product har bare et problem at man kun kan overfører 1000kr som alm bruger og 3000kr som vip det er lidt et problem hvis det er det eneste betalingmiddel man bruger

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/17/2006 10:06:12 AM Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 11/8/2005 3:46:52 PM Forfatter: Lasse Rungholm

Det giver unægteligt stof til eftertanke omkring skolernes ansvar i denne sammenhæng: Ikke kun i denne tråd, men flere andre tråde på eks. Amino (og debatter i det hele taget) synes der at være en manglende evne til at LÆSE og FORSTÅ på samme tid ;-)
Ganske vidst en ''ældre tråd'' jeg kommentere, men synes det er tankevækkende hvordan man i en meget, meget klar melding kan koble en udenforstående part ind i teksten, i dette tilfælde Ewire ;-)
Så, Rungholm, forstår ganske godt din frustration eller undren over Gregs fuldstændige usaglige melding ;-)
,
 
Hej Lasse(r)
 
Jeg er fuldstændig ening i dette. At man på den måde tror man kan tillade sig, at kaste om sig med ubegrundede beskyldninger. Det er ganske enkelt tankeløst og uanstændigt. Man må da i det mindste være voksen nok til at give en undskyldning, når det viser sig at man har taget fejl ! STRAM OP !
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
NÅ - tilbage til emnet

Personligt har jeg fravalgt en shop der kun tog mod Ewire. Det gjorde jeg fordi produktet kostede det samme et andet sted, og derfor gad jeg ikke bruge lidt ekstra tid på Ewire. "Kørte" i stedet danpappet igennem i den anden shop. Dermed mistede den første en kunde.

Måske er jeg ikke ligefrem repræsentativ, men man ved aldrig
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/18/2006 1:29:29 PM Forfatter: Casper Sigaard NÅ - tilbage til emnet Personligt har jeg fravalgt en shop der kun tog mod Ewire. Det gjorde jeg fordi produktet kostede det samme et andet sted, og derfor gad jeg ikke bruge lidt ekstra tid på Ewire. ''Kørte'' i stedet danpappet igennem i den anden shop. Dermed mistede den første en kunde. Måske er jeg ikke ligefrem repræsentativ, men man ved aldrig

 
Nej, det er du bestemt ikke, jeg har haft en lille shop som kun havde Ewire, og det var bestemt ikke nogen succes, folk fandt det for besværligt
 
 
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)