Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og læst lidt omkring Ewire, og kan ikke rigtig finde ud af om det er godt eller skidt, forstået på den måde, atjeg synes egentlig at konceptet er fint nok, - men hvis man implementerer det på sin side, kan det så bruges så meget som et salgsargument, at det kan genere salg?

Er der brugere nok til at det kan betale sig i forhold til det årgebyr der ligger + omkostninger pr. salg? De skriver på deres hjemmeside at de har rundet 225.000 brugere, - men hvor mange af de 225.000 ville finde på at købe en flaske vin online, det er jo engang det jeg beskæftiger mig med?
 
Eller sagt på en anden måde, - er det det værd?
 
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ewire - har jeg haft rigtige dårlige erfaringer med - Da jeg brugte det på shopman i tidernes morgen modtog jeg en mail 2 dage efter at jeg havde inbetalt nogle penge hvor der stod tak for den indbetaling men jeg skyldte 300$ og at hvis de ikke fik pengene indbetalt ville jeg blive politianmeldt for tyveri .
 
Aner ikke hvordan det skete og hvad det gik ud på, men hvis det er sket for mig kan det jo ske igen - og det synes jeg ikke er betryggende for kunderne - tror ikke de handler hos dig igen.!!!
Jeg har også slettet min profil hos dem, men modtager stadig mails fra dem
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Intet betalingsmiddel kan vel i sig selv genere et salg. Produktet skal vel først og fremmest være attraktivt. Er produktet attraktivt - hvad vin vel er - så skal der være den betalingsform, som folk ofretrækker eller forretningen vælger for at dække markedet bedst muligt.
 
Med ewire og fysiske varer til salg kan man vælge at bruge betalingsknappen. Det koster 3 kr. pr. gennemført transaktion. Ikke andet. Se evt. på www.ewire.dk under Læs mere om at modtage betaling
 
Med venlig hilsen
ewire
 
Lasse Rungholm
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej- det er ikke rigtigt. For det første håndterer vi slet ikke dollars. For det andet opkræver vi aldrig penge på den måde du nævner. Vi er kun et betalingsmiddel. Og hvis du har slettet dig hos ewire, sender vi dig ingenting. Så simpelt er det.
 
Du må forveksle os med selve Shopman sitet.
 
advokat Lasse Rungholm
 
 
 
Dato: 11/6/2005 4:53:59 PM Forfatter: Greg Young
Ewire - har jeg haft rigtige dårlige erfaringer med - Da jeg brugte det på shopman i tidernes morgen modtog jeg en mail 2 dage efter at jeg havde inbetalt nogle penge hvor der stod tak for den indbetaling men jeg skyldte 300$ og at hvis de ikke fik pengene indbetalt ville jeg blive politianmeldt for tyveri .
Aner ikke hvordan det skete og hvad det gik ud på, men hvis det er sket for mig kan det jo ske igen - og det synes jeg ikke er betryggende for kunderne - tror ikke de handler hos dig igen.!!!
Jeg har også slettet min profil hos dem, men modtager stadig mails fra dem
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse,
 
Det jeg mener med at det kan generere et salg, er at hvis en bruger foretrækker et bestemt betalingsmiddel, som vedkommende anser som værende sikkert, og derfor føler sig tryk ved, vil vedkommende sandsynligvis hellere handle i den shop, fremfor en shop som har et betalingsmiddel han ikke er så tryk ved.
Jeg havde ikke lige kigget på betalingsknappen, men havde derimod kigget på erhvervsdelen, der har en indløsningsaftale på kr. 960,- ex. moms, + transaktionsafgift. Hvori består fordelen så i denne?
 
Hvordan betales de 3 kr.?
 
 
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 
Tramsaktionsafgiften er billigere ved en indløsningsaftale (10 øre + 6% maks 1,75 så også meget små beløb kan betales) , der sker automatisk betaling ved server til server kommunikation, så der ikke behøver at sidde en shopindehaver og frigive billeder eller musik eller lignende digitale leverancer. Endelig overføres penge automatisk til din bankkonto.
 
Knapgebyret fratrækkes automatisk før de resterende penge sættes ind på din konto.
 
Lasse
 
 
Dato: 11/7/2005 9:09:06 PM Forfatter: Swampthing
Hej Lasse,
Det jeg mener med at det kan generere et salg, er at hvis en bruger foretrækker et bestemt betalingsmiddel, som vedkommende anser som værende sikkert, og derfor føler sig tryk ved, vil vedkommende sandsynligvis hellere handle i den shop, fremfor en shop som har et betalingsmiddel han ikke er så tryk ved.
Jeg havde ikke lige kigget på betalingsknappen, men havde derimod kigget på erhvervsdelen, der har en indløsningsaftale på kr. 960,- ex. moms, + transaktionsafgift. Hvori består fordelen så i denne?
Hvordan betales de 3 kr.?
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lasse Rungholm - Her kan du se den mail jeg fik lige efter jeg havde brugt ewire - undskyld det var ikke 300 $ men 6000 kr.

Tro nu også godt at jeg kan læse og se forskellen om jeg får mails fra ewire eller shopman!!

 Mit konto nr stod på samt alle mine personlige oplysninger .. 
 
> Kære Greg Sean Young
>
> Vi er som internationalt betalingsselskab blevet kontaktet af
> (N)DirectShopper med henblik på overførsel af et af Dem skyldigt beløb
> på 805,98 Euro
>
> Beløbet bedes indbetalt på nedenstående konto inden for 3 dage og vil
> derefter være til rådighed for (N)DirectShopper 2 bankdage efter
> modtagelse på denne konto.
>
> Det er meget vigtigt at De sørger for at meddelelse til modtager er:
> VALUE7096
> Beløb til overførsel: DKK 6045,0O
> Overførselsgebyr: DKK 40,00
> I alt DKK 6085,00
>
>
> Beløbet bedes indsat på følgende konto i danske bank inden 3 dage:
>
> Kontoindehaver: Kolmos Solutions / ValueTransfer
> Reg. nr.: xxxxxxx
> Kontonr.: xxxxxxxxx - konto ændret af mig -
> Meddelelse til modtager: VALUE7096
>
> Pengene vil være til rådighed for (N)DirectShopper 2 bankdage efter vi
> har modtaget pengene på nævnte konto.
>
> Ved indbetaling inden for 3 dage, sikres en hurtig og præcis behandling
> af deres overførsel. Senere indbetaling vil naturligvis blive behandlet
> på samme måde som rettidige. HUSK: En rettidig indbetaling vil give
> deres handelspartner mindre administration og dermed højne Deres værdi
> som handelspartner.
>
>
> Vi står klar til med en hurtig og økonomisk ekspedition af deres
> udenlandsoverførsel og håber at kunne betjene Dem en anden gang De skal
> overføre penge til udlandet.
>
> Med venlig hilsen
>
> Valuetransfer
Tilmeldt 19. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig, men hvor er det lige, at der står noget om ewire???

Det er overhovedet ikke noget, vi har sendt. Vi har ikke noget kendskab til Valuetransfer, som er underskriveren. Har du ikke købt noget på Shopman, som de mener, du skal betale for? Vi har i hvert fald ikke videregivet dine informationer til nogen, så det må være Shopman.
 
Inden du giver et selskab som os (eller nogen som helst andre) skyld for noget i et offentligt forum, bør du undersøge sagerne først. Jeg forventer en klar beklagelse fra din side.
 
ewire
advokat Lasse Rungholm
 
 
Dato: 11/8/2005 8:10:59 AM Forfatter: Greg Young

Lasse Rungholm - Her kan du se den mail jeg fik lige efter jeg havde brugt ewire !!!!!!! -

Tro nu også godt at jeg kan læse og se forskellen om jeg får mails fra ewire eller shopman!!

Mit konto nr stod på og alle mine personlige oplysninger ..
> Kære Greg Sean Young > > Vi er som internationalt betalingsselskab blevet kontaktet af > (N)DirectShopper med henblik på overførsel af et af Dem skyldigt beløb > på 805,98 Euro > > Beløbet bedes indbetalt på nedenstående konto inden for 3 dage og vil > derefter være til rådighed for (N)DirectShopper 2 bankdage efter > modtagelse på denne konto. > > Det er meget vigtigt at De sørger for at meddelelse til modtager er: > VALUE7096 > Beløb til overførsel: DKK 6045,0O > Overførselsgebyr: DKK 40,00 > I alt DKK 6085,00 > > > Beløbet bedes indsat på følgende konto i danske bank inden 3 dage: > > Kontoindehaver: Kolmos Solutions / ValueTransfer > Reg. nr.: xxxxxxx > Kontonr.: xxxxxxxxx - konto ændret af mig - > Meddelelse til modtager: VALUE7096 > > Pengene vil være til rådighed for (N)DirectShopper 2 bankdage efter vi > har modtaget pengene på nævnte konto. > > Ved indbetaling inden for 3 dage, sikres en hurtig og præcis behandling > af deres overførsel. Senere indbetaling vil naturligvis blive behandlet > på samme måde som rettidige. HUSK: En rettidig indbetaling vil give > deres handelspartner mindre administration og dermed højne Deres værdi > som handelspartner. > > > Vi står klar til med en hurtig og økonomisk ekspedition af deres > udenlandsoverførsel og håber at kunne betjene Dem en anden gang De skal > overføre penge til udlandet. > > Med venlig hilsen > > Valuetransfer
Fra Søborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Min pointe er til swampthing, min erfaring med ewire - den var ikke possitiv og dermed ville han have mistet mig som kunde. Jeg var jo dybtuforstående overfor hvorfor jeg pludelig bliver opkrævet 6000kr for
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Greg..

Den Email du har fået har intet med Ewire at gøre. Jeg ved ikke hvad du har været rodet ud i, men det har ihvertfald ikke noget med Ewire at gøre - Hvor indgår deres navn i den mail?
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)