Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 og deres kreative sælger - første og sidste gang kunde hos 3.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Broløs:

Kenan Corbo:

Jeg har forsøgt at få fat i ham der, uden held. De har aldrig den samme location men rejser rundt til de forskellige varehuse i jylland. Jeg ringede til deres kundeservice som lagde en klage og fortalte at jeg ville blive ringet op, men nu efter ca. 14 dage er intet sket. Derfor har jeg skrevet em mail til den administrerende direktør af 3. Håber det giver lidt gevinst.

Det håber jeg da for dig

man skal passe på med de der sælgere fik os købt et banner på de gule sider i stedefor fik jeg et lorte tekst link men fik heldigvis ophævet kontrakten med dem men jeg måtte ind til deres hoved kontor og ventede i næsten 2 timer på at snakke med den rette

Håber jeg også. Jeg har været i Telia i 10 år som A kunde, fordi jeg proppede så mange penge og altid havde deres dyreste løsninger fordi jeg taler ca. 20-30 timer om mdr. Kommer over til 3 og efterspørger den dyreste løsning også og for at prøve noget nyt, men skal vidst tilbage igen. Utroligt at jeg ikke en gang var tilmeldt PBS for det får de provision for at gøre.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:57

Firmaet som 3 og Telia får hvad de betaler for. Sælgerne er provision lønnet med en lille grundløn.

Har tidligere haft 3 stk telebutikker og jeg tror vi har haft 3 tilfælde at denne type kunde klager over 8 år. Men 10 gange så mange sager af den type som du beskriver her. Hvor kunderne kom til os fordi de var blevet lovet alt muligt. Og så holder de ikke det de lover kunderne.

Men de er også i en anden by i morgen. Så man har ikke det samme ansvar som dem som har samme arbejdes sted.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:14

Så har jeg det sidste opdatering til min sag.

Efter jeg har skrevet mailen til 3 Danmarks direktør Morten Christiansen, blev jeg ringet op af en af deres medarbejder som sidder med klage sager.

Han kunne intet gøre ved telefon tillæg, men han kunne sagtens ændre min abonnement til 3iDeal Max og fjerne oprettelsesgebyret. Jeg bad ham om at fjerne oprettelsesgebyret, men ikke opgraderer min abonnement, for som jeg sagde, jeg skal betale mindst muligt og væk fra dem ligeså snart min aftale ophører med dem.

Han fortalte at han ikke kunne se registreringen på min PBS tilmelding, selvom jeg gav sælgeren både mit dankort og kørekort i hånden. Så fortalte han at den eneste grund til han kunne fjerne oprettelsesgebyret, var fordi de havde kørt en kampagne, hvor man kunne spare oprettelsesgebyret, for mig lyder det mere som en undskyldning, men mere for at give mig et plaster på såret. Han fortalte endda at sælgeren godt kunne huske at han ville fjerne oprettelsesgebyret. Hvor sælgeren fra starten af sagde det ikke var muligt, indtil jeg fortalte ham at min kæreste havde fjernet den da hun købt telefon hos dem.

Spurgte om han ikke kunne se tingene fra min side, men det kunne han ikke, sagde han. Men samtidigt så anerkender han fejlene til dels.

Jeg er hvertfald færdig med 3 fra den 22/5.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Har også nogle meget dårlige oplevelser med 3 - dog med mobilt internet. Lavede et langt indlæg her på amino om det, men det blev slettet fordi det åbenbart var for negativt... Men lad os bare sige at jeg er bundet til at betale 350 kr./md. + moms i 12 måneder for en ubrugelig ydelse - skal også bare væk fra dem hurtigst muligt!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)