Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger affiliates til et godt konverterende site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.
Jeg håber ikke det her virker som en reklame søjle, men jeg ved der er så mange glade affiliates marketeers på Amino.dk, så jeg ville da lige skrive herinde også. 

Vi, hos NiceHair.dk, vil gerne satse mere og mere på Affiliates i år 2011 og satser på at få mindst dobbelt så mange gode affiliates inden sommer som vi har nu.

Shoppen er NiceHair.dk,

• vi har en gennemsnits ordre på mellem 450 og 500kr. 
  • iflg Google Analytics har vi en gennemsnits konvertering på 8,5%. 
  • Et par af vores partnere sender lige nu besøgende over hvor over 25% køber noget første gang.
  • Hvis man ser bort fra facebook grupperne har hjemmeside-affiliatesne med relevante sider en gennemsnits earning per click på 6-7kr.
  • Vi kører lige nu med 8% til affiliates, men jo bedre dit program performer jo mere giver vi.

Vi leder ikke kun efter Voks prissamenlignings sider da det slet ikke er det der sælges mest af. Alle tænkelige relevante sider er velkomne.

Hvis du har brug for evt. at vide hvilke af vores produkter som sælger bedst, eller flere informationer.

Kan du skrive til mig på Simon at nicehair punktum dk eller via Partner-ads besked system, den tjekker jeg hver eneste dag.

Vi bruger Partner-Ads.dk så ansøg os endelig

Du kan jo evt. bruge den gratis google kupon på 400kr som der reklameres for her på Amino.dk lige nu til at booste trafikken dit nye affiliate website og tjene nogle penge.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:50

Hej Simon,

Nu kan jeg se at parfume priser har har en konventeringsprocent på 22.22% / CPC på 8.29 kr december 2010, for jeres butik. Vi kan godt prøve at smide et banner på i bunden af siden, hvis du rykker os et segment op? Ved de andre butikker konventere vi lidt over 9% i gns. (dec 10). Det bygger på ordre for >10.000.

I er ubetinget den butik vi tjener mindst ved, men også den som har de flotteste tal CPC / konventering. Det skyldes sandsynligvis i ikke har så mange produkter i forhold til de andre butikker.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:00

Vi har jo ikke helt så mange Parfumer, så det er nok derfor du ikke har så mange produkter fra os.

Som du selv ved konvertere vi meget af det som først kommer over til os.

Kunne det måske være muligt at lave noget lignende din Parfume priser, med shampoo eller lignende.

Du må gøre frit hvad du vil med at sætte bannere på siden, men der er jo ikke så mange der klikker på dem mere og vi skal have dem over til os før vi kan lave dem til et salg.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:02

Idéer

• Glattejerns priser
  • Hårtørrer ....
  • Shampoo ....
  • Styling ....
  • Hudpleje ....
  • Hårpleje ....
  • noget med: Økologiske Produkter
  • noget med: Frisør mærkervare

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:12
Tjek din mail og du vil se det er på vej :0)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)