Jeg solgte min ejerlejlighed for 5 år siden sat pengene i banken og fik en lille leje bolig, jeg ville ikke tænke skulle tjene nogle penge , så jeg fik en lille lejlighed på 18 m2 for lidt over 1000 kr . Hvad jeg har af overskud hver måneden sætter jeg i banken , så opspare jeg min egen pension og kan stoppe med at arbejde , når jeg ikke gider arbejde mere , bedste at tænke langsigte og at have dem i banken end at have dem i møbler eller man bruger dem op på dyrt fjernesyn mv. Jeg knokler med glæde og betaler min skat, ja og tænker ikke så meget , med spare op for vil ikke låne nogle penge. Gider i ikke være afhængig af staten og tænke vis vores pension går helt væk . |
Mikael christiansen:Jeg solgte min ejerlejlighed for 5 år siden sat pengene i banken og fik en lille leje bolig, jeg ville ikke tænke skulle tjene nogle penge , så jeg fik en lille lejlighed på 18 m2 for lidt over 1000 kr .
Hvad jeg har af overskud hver måneden sætter jeg i banken , så opspare jeg min egen pension og kan stoppe med at arbejde , når jeg ikke gider arbejde mere , bedste at tænke langsigte og at have dem i banken end at have dem i møbler eller man bruger dem op på dyrt fjernesyn mv.
Jeg knokler med glæde og betaler min skat, ja og tænker ikke så meget , med spare op for vil ikke låne nogle penge.
Gider i ikke være afhængig af staten og tænke vis vores pension går helt væk .
Hej Michael
Jeg er nødt til at spørge dig om dette bliver du ikke flået i skat på den måde, du må jo være det man kalder formuende eller ?
Best regards