Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaet registreret og hvad så

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I går registrerede jeg mit firma, med henblik på at blive momsregistreret, på denne side: http://www.webreg-portal.dk

I al min naivitet gik jeg så ud fra, at jeg straks vile modtage et cvr-nummer pr. mail og vupti jeg var kørende. Men ak nej, jeg har ikke fået noget (cvr-nummer).

Hvor lang tid kan jeg regne med at der går før jeg har mit cvr.nummer?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:41

Mener det er ca. 1 uge til 14 dage

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43

Mark MK:

Mener det er ca. 1 uge til 14 dage

SÅ LANG TID!?

Må vist hellere slå koldt vand i blodet så Big Smile

Fra KBH
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:44

Enig med at det er mellem 1-2 uger. Men dem der skal behandle din ansøgning holder juleferie til d. 3. januar. Så det må vel være 1-2 uger fra d. 3. januar..?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 11:57

ProSupport.dk:
I al min naivitet gik jeg så ud fra, at jeg straks vile modtage et cvr-nummer pr. mail og vupti jeg var kørende. Men ak nej, jeg har ikke fået noget (cvr-nummer).

Det er nok meget godt det ikke er så let og hurtigt. Så ville det virkelig være slarrafenland for svindlere. Det er nu engang rart at der lige bliver manuelt tjekket at alt er iorden og at du kan godkendes til at få momsregistreret firma og alt det der.

Men måske er du heldig og det går snapt :)

Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 12:22

ProSupport.dk:

SÅ LANG TID!?

Må vist hellere slå koldt vand i blodet så Big Smile

Desværre ja. Men hvis ikke jeg tager meget fejl, så kan du da starte uden CVR nummer. De steder de skal bruge det, akn man vist oplyse at firmaet er under oprettelse, så man ikke skal sidde og vente i 14 dage.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28

Keld Bendtsen:

Desværre ja. Men hvis ikke jeg tager meget fejl, så kan du da starte uden CVR nummer. De steder de skal bruge det, akn man vist oplyse at firmaet er under oprettelse, så man ikke skal sidde og vente i 14 dage.

Det går nok endda. Nu har jeg ventet tyve år på at tage dette skridt, så de par uger fra eller til gør ingen forskel :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)