I al min naivitet gik jeg så ud fra, at jeg straks vile modtage et cvr-nummerpr. mail og vupti jeg var kørende. Men ak nej, jeg har ikke fået noget (cvr-nummer).
Hvor lang tid kan jeg regne med at der går før jeg har mit cvr.nummer?
Enig med at det er mellem 1-2 uger. Men dem der skal behandle din ansøgning holder juleferie til d. 3. januar. Så det må vel være 1-2 uger fra d. 3. januar..?
I al min naivitet gik jeg så ud fra, at jeg straks vile modtage et cvr-nummer pr. mail og vupti jeg var kørende. Men ak nej, jeg har ikke fået noget (cvr-nummer).
Det er nok meget godt det ikke er så let og hurtigt. Så ville det virkelig være slarrafenland for svindlere. Det er nu engang rart at der lige bliver manuelt tjekket at alt er iorden og at du kan godkendes til at få momsregistreret firma og alt det der.
Desværre ja. Men hvis ikke jeg tager meget fejl, så kan du da starte uden CVR nummer. De steder de skal bruge det, akn man vist oplyse at firmaet er under oprettelse, så man ikke skal sidde og vente i 14 dage.
Desværre ja. Men hvis ikke jeg tager meget fejl, så kan du da starte uden CVR nummer. De steder de skal bruge det, akn man vist oplyse at firmaet er under oprettelse, så man ikke skal sidde og vente i 14 dage.
Det går nok endda. Nu har jeg ventet tyve år på at tage dette skridt, så de par uger fra eller til gør ingen forskel :-)