Hej igen Jamen tak for svaret. Men du har så ikke scanning af pakker osv kan jeg næsten regne ud? Du får bare nogle pakker og køre ud? uden så mange dikkedarer? Jamen jeg ved sørme ik området. Køge - Næstved og sydøst derfor måske. Eller noget i den stil. Ikke så mange storbyer, men nogle gange er det næsten lige så hurtigt at komme mellem mindre byer som det er køre rundt i en masse lyskryds i de store ;) Eller den teori har jeg i hvert fald. MVH |
HansPedersen:Hej igen
Jamen tak for svaret. Men du har så ikke scanning af pakker osv kan jeg næsten regne ud? Du får bare nogle pakker og køre ud? uden så mange dikkedarer?
Jamen jeg ved sørme ik området. Køge - Næstved og sydøst derfor måske. Eller noget i den stil. Ikke så mange storbyer, men nogle gange er det næsten lige så hurtigt at komme mellem mindre byer som det er køre rundt i en masse lyskryds i de store ;) Eller den teori har jeg i hvert fald.
Men hvad er en god pris? Kan regne ud du kun gør det som fritidsbeskæftigelse. Kører du kun søndag? eller kører du lidt efter normalt arbejde på hverdage osv? eller hvordan?MVH
Hans
Selv tak! :)...
Har skrevet en privat besked til dig :)