Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes google.dk om .com domæner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er helt sikkert blevet vendt herinde, men der er så meget data at jeg ikke lige kunde finde et svar - så; Jeg skal have lavet et forum og en blog - dertil et domæne - .dk domænerne er solgt på de key-keywords, jeg er centreret omkring, for bloggens content - derfor kigger jeg mod .com domæner - ala cykler.com....

Hvad tænker google.dk om det? Er det betragtet som en "SEO" værdig for min online tilstedeværelse, selvom det er et .com domæne?

:)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:03

*Kunne.... ikke kunde.... :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

Det er indholdet på siden der bestemmer om det er SEO værdigt så igang med det gode domæne , gerne  med masser af unikt indhold på siden og masser af links til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:54

Angående PM , sender jeg svar her i tråden , det kan være der kommer mere feedback derved

interne links struktur gør siden stærkere, tænk dig om , ved valg undersider titler og links tekst , til siderne

F.eks. 4 undersider peger mod nogle valgte sider kombinere så rammer titlen skal ikke være ens ankerlinks

Indgående links fleste til forsiden

Ønskes enkel undersider højt op , kan der laves links mod dem, vælge selvfølgelige så det er meget emmet rettet tekst mod hver enkle underside.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)