Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne ulovligt

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai: det er vel ikke mindre relevant i dag ?

For 3 år siden var jeg en naiv mor, der aldrig troede mit barn ville havne i den situation, vi som familie, skulle igennem. I dag er jeg blevet meget klogere.

Og .....indlæg bliver jo, uanset alder, tilsyneladende stadigvæk læst ;-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:14 | Låst

At folk ender i et hashmisbrug har intet at gøre med samfundet. Det har noget at gøre med det enkelte individ, og det kan samfundet ikke ændre på.

Jeg vil ikke stille mig op foran forældre og fortælle at deres børn nok skal klare sig, for det kan jeg ikke give nogen garanti for - ligesom jeg ikke kan give en garanti for at deres børn lever et langt liv ved at ryge smøger eller drikker alkohol. Hash er, for mig at se, sundere end alkohol.

Ja, man bliver dum af at ryge hash, men har du nogensinde prøvet at skulle bruge din hjerne når du har indtaget alkohol? Jeg vil faktisk sige at hjernen tænker bedre under påvirkning af THC end alkohol. Jeg har prøvet det på egen krop..

Fremtidens Danmark er jeg sikker på går ind for fri hash, simpelthen fordi at det er og bliver normalt at ryge det. Om man så kun gør det én gang, eller om man gør det hver dag, er underordnet.

Giv mig én god grund til at hash ikke skal være lovligt, og gerne en grund som ikke også kan forveksles med alkohol...

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:18 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

stophash.dk:

For 3 år siden var jeg en naiv mor, der aldrig troede mit barn ville havne i den situation, vi som familie, skulle igennem. I dag er jeg blevet meget klogere.

Og .....indlæg bliver jo, uanset alder, tilsyneladende stadigvæk læst ;-)

Indlægget blev ikke oprettet med henblik på at diskutere om hash er skadeligt eller ej, jeg opfordrer jer til at lytte til Nicolais råd som moderator, og følge den gode skik at holde sig til det oprindelige emne, eller oprette en ny debat.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 53
Fra  stophash.dk (MilleTek) Skrevet kl. 23:23 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Morten Nielsen - Kidznews.dk:
Giv mig én god grund til at hash ikke skal være lovligt, og gerne en grund som ikke også kan forveksles med alkohol...

Det lægger de kognitive evner i dvale så længe du er under indflydelse, det tager op til 8 dage at udskille THC fra kroppen (lagrer sig i fedtvævet og udskiller sig langsomt)  = du mister op til 20 % af din indlæring i den periode ! Og det er så længe du ikke bedøver din hjerne mere end 1 x om ugen - ved 1-2 x daglig, er dine dvale lign. tilstand stort set permanet ....i misbrugsperioden !

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:25 | Låst

Undskyld mig, men som Nicolai også så fint har sagt, så er tråden 3 år gammel. Jeg tvivler derfor på at trådstarter stadig har gavn af den.

Jeg kan ikke se hvilken effekt det skal give at vi hopper ud af denne tråd og starter en ny, udover en masse links på kryds og tværs for at henvise til vores tidligere indlæg om sagen?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:28 | Låst

Yes, kan du så forklare mig hvorfor en elite-sportsmand mister 14 dages form ved at drikke sig i hegnet en enkelt nat? Og kan du forklare mig dét i forhold til at hvis en elite-sportsmand røg sig skæv, så vil han stadigvæk kunne yde sit maximale allerede 2-3 dage efter indtagelse?

Tro mig, jeg har røget hash i et halvt år samtidigt med at have dyrket cykling på eliteniveau i ungdomsklassen...

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:32 | Låst

Morten Nielsen - Kidznews.dk:

Undskyld mig, men som Nicolai også så fint har sagt, så er tråden 3 år gammel. Jeg tvivler derfor på at trådstarter stadig har gavn af den.

Jeg kan ikke se hvilken effekt det skal give at vi hopper ud af denne tråd og starter en ny, udover en masse links på kryds og tværs for at henvise til vores tidligere indlæg om sagen?

Morten, fordi at det ikke er pænt at shanghaje andres tråde. Nicolai opfordrer jer til at starte en ny. Da I forsætter, følger jeg op på den som moderator.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

stophash.dk:

Hash som emne er bestemt ikke mindre relevant i dag, men du er langt fra hvad denne tråd oprindeligt handlede om.
Jeg tillader mig derfor at låse denne tråd for flere indlæg. I er som tidligere nævnt velkommen til at starte en ny debat om emnet. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)