Har du fået udbetalt nogen af de penge, du har optjent igennem Facebook Fansider?
For det tror jeg ikke du skal regne med. De fleste affiliate partner's godkender udelukkende, at man sætter deres kampagner ind på Facebook Ads, og ikke diverse grupper og fansider.
Så længe man kører kampagne, der afregner prsalg i en webshop, så plejer der ikke være problemer med at få pengene ud.
Synes du skal få udviklet din side fra bunden, da du derved får det bedste resultat og de funktioner du skal bruge. Er selv igang med at få udviklet en affiliate side, der tager udgangspunkt i wordpress, men det kan SLET ikke anbefales, hvis den bare skal være lidt avanceret. Min programmør er stødt på mange problemer og en del ting kan slet ikke lade sig gøre, så mit råd er at få det kodet fra bunden. Casper fra Ioosinternet.dk har en del erfaring med at kode sådanne sider fra bunden og laver et super stykke arbejde, så prøv at hiv fat i ham.
Ok. Vil dog stadig vælge at få det kodet fra bunden, hvis det skal være lidt avanceret. Jeg har heller ikke et klap forstand på kodning, så jeg får kodet et admin, hvor alt kan rettes fra og derefter sker det meste automatisk (pæne url'er, unikke titler osv) og det behøver faktisk ikke koste en formue, at få det special lavet.
Du er velkommen til at sende en pb med kravspecifikation mv., så kan jeg give et tilbud på et skræddersyet system til dig.
Jeg har bl.a. kodet en webshop, der handler med Stormtech jakker, softshells, fleece etc. helt fra bunden. Dette resulterede i at jeg kodede mit eget system, som kan ændres meget nemt og helt ned til de mindste detaljer, da jeg kender systemet 100 %. Og selvfølgelig er der lavet administrationsmodul til, hvor alt kan ændres :)
Jeg studerer datalogi i dagligdagen datalogi på Aarhus Universitet, og da jeg er studerende vil jeg altid være klar på en god pris :)
mvh
Lars
ps. du kan også sende en mail på ldr@cs.au.dk (Eller tilføje mig på MSN) eller Skype (l_d_rasmussen)