Hjælp til at finde en ven af familien ! http://bit.ly/dXXbX2 Københavns Vestegns Politi efterlyser nu den 37-årige Lisa Sofie Engelhardt Andersen, der sidst er set den 22. december, da hun forlod sin arbejdsplads på Herlev Bygade i Herlev. Lisa Sofie Engelhardts søn, som indtil juleaftensdag klokken 12 havde været hos sin far, skulle afleveres hos sin mor, men hun var ikke hjemme som aftalt. Hun beskrives af venner og familie som værende en meget pålidelig person, der altid overholder aftaler og aldrig kommer for sent. Signalement: "Vi betragter det som meget mistænkeligt. Vi kan ikke sige endnu, om der er sket en forbrydelse, men vi efterforsker sagen ihærdigt," siger Charlotte Skovby, vicepolitiinspektør hos Københavns Vestegns Politi til TV 2 NEWS. Lisa Sofie Engelhardt beskrives som 170 cm høj, almindelig af bygning med mørkt, langt hår og grågrønne øjne. Hvis der er nogen, der har set Lisa Sofie Engelhardt efter onsdag den 22. december, eller har oplysninger om hvor hun kan være, eller hvad der er sket med hende, bedes de kontakte Københavns Vestegns Politi på tlf. 43 86 14 48. |
Jeg er journalist på Ekstra Bladet og vil gerne skrive om Lisa. Vil du hjælpe mig med flere oplysninger? Jeg kan kontaktes på 20405313.
På forhånd tak.
Tine Johansen