Kære AMINOer. Normalt skriver jeg aldrig "reklame-ting" herinde, men synes denne er anderledes, fordi det er en meget vigtig sag, der støttes ... og fordi det rent faktisk er nogle rigtig fede ting, som er på auktion. Jeg kan indtil videre kun løfte sløret for, at disse to unikke auktioner bliver en del af et kæmpe TV-projekt, som sendes i prime-time TV om nogle uger. Det betyder også, at den højeste byder måske bliver så heldig at få TV på besøg. Man kan til og med tirsdag, altså ikke ret længe(!), byde på: - En drømmerejse for to til Tokyo: http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=417617955&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=42684 - En unik samling af signerede ting fra VM i håndbold og det danske landshold Vi står bag med en række andre partnere. Håber nogle af jer kunne have lyst til at byde og samtidig hjælpe et godt formål. Hvis ikke så undskyld forstyrrelsen og god dag! |
drømmerejse til Tokyo og unikke ting fra håndbold VM
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Det er jo super, den får lige et bud Kan man også selv bestemme hjem rejsen? Der står, at man får 2 dage på et hotel, men hvis jeg gerne vil være der i 2-3 uger, kan man så bare selv betale resten af overnatningerne? eller er det kun ment som en "smut" tur derover? |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)