Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket ebutik-system

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Den har nok været oppe at vende et par gange før.

Jeg overvejer at afprøve en ide med at sælge nogle varer online. Blot som eksperiment for at se om det holder. Derfor skal jeg bruge en e-butik, men gerne en der ikke er for dyr og som samtidigt kan søgemaskineoptimeres.

Jeg har kigge på dandomains løsninger, men er ikke så vild med frames.

Nogen ideer?

God weekend!

Mvh.

Thomas :)

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 14:45
Jeg har set noget med at paypal tilbyder en løsning. Nogen der har erfaring med det?

Mvh.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:52
Så vidt jeg ved tilbyder Paypal ikke en shopløsning, men er udelukkende en betalingsløsning... eBay tilbyder en shopløsning, men Paypal og eBay er ejet af det samme firma (eller noget i den stil), så det kan være at det er det du har set?

Hvilke krav har du til en shop? Selv kan jeg anbefale det kommende shopsystem på Dubli.com, det udkommer den 28. februar. Ønsker du en prøsentation skal du være velkommen til at kontakte mig.
Du skal dog være opmærksom på at det er en portalløsning, ligesom eBays shopsystem, dog flere gange bedre.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 15:11
Det skal ikke være noget særligt avanceret noget. Bare beskrivelser af varer, evt. med billeder, og så mulighed for søgemaskineoptimering.

Jeg tror nok det hedder merchant services, det paypal tilbyder.

Mvh.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:16
Må shoppen ligge på en portal, kan jeg sagtens tilbyde dig en shop der kan det...

Merchant services, er det ikke bare en "pro" udgave af Paypal til firmaer?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 02:15
Hej...

En lille tilføjelse til Dimitris indlæg... den shop løsning han taler om, svare til en uafhængig shop løsning, der blandt andet, uden ekstra omkostninger, bliver markedsført worldwide på en handelsportal, og som samtidig kan benyttes på de fleste andre store handelsportaler... endvidere er det meget let at smide meta-tags ind i forhold til søgemaskiner... udover det er der et fedt integreret multi-chanel-marketing tool, der gør det meget let og overskueligt at blive repræsenteret på samtlige prissammenlignings sider og holde statestik over hvor du får den største konveterings rate...

Vedrørende den shopløsning du søger Thomas, så står det mig ikke klart om den kun skal bruges til at sælge varer i Dk eller om det skal være internationalt... Dimitris shopløsning kan gøre det meget let for dig at tilføje flere sprog, hvis du skulle vælge at sælge internationalt... men alt det kan du jo få uddybet hvis du vælger at få shoppen præsenteret af ham...

Håber du finder den bedst mulige løsning til den bedst mulige pris...

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 11:06
Hej

Dandomain har lige netop lanceret deres webshop uden frames.

Tilmeldt 26. Jul 05
Skrevet kl. 09:07
Hej

Tak for alle de gode svar. I første omgang er planen blot Danmark, men på sigt muligvis salg til andre lande.

Ved I om der er mulighed for optimering af metatags, etc., med dandomain?

Mvh.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:14

Det er der - og tro mig! Den nye shop er noget mere søgemaskinevenlig end tidligere ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 09:54
Scannets shop er enkelt og let at bruge, uden opstartsomkostninger. Og du kan tilkøbe et søgeoptimeringsmodul

Jeg er pt. ved at sætte en løsning op i Easyflow, og den har absolut også nogle gode sider....

På Surftown kan du få en god og billig Oscommerce

Så alt i alt er der mange gode løsninger - men det sværeste er nok at få shoppen optimeret til søgemaskiner - det er i hvert fald min erfaring?!

Martin
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)