Hej iværksættere i region midtjylland Jeg vil lige komme med et lille indlæg omkring iværksætteri i region midtjylland. Jeg er i mit daglige virke tilknyttet erhvervssparring.dk og Viborg egnes erhvervsråd samt en række andre netværk. Jeg mener at der er behov for en styrket profilering af iværksættere i regionen. DERFOR er vi nogle ildsjæle som er i gang med at skabe et iværksættere koncept med udspirng i Viborg. Netværket kommer til at koncentrerer sig om at stille viden og faciliteter til rådighed for Iværksættere. Vi er i gang med at bygge nogle fantastiske lokaler hvor der bliver mulighed for at leje sig ind hvad enten man søger en enkelt arbejdsplads eller flere. Det bærende element bliver du ikke blot at stille lokaler til rådighed, men at samle iværksættere kræfterne til fælles gavn. Vi udgiver desuden flere magasiner www.vebroga.dk vækst8800 som beskæftiger sig med iværksætteri og franchise. Vi holder et stort show d. 23 marts på Viborg handelsskole www.innovationshow.dk hvor bl.a Katja K, Cult og mange andre holder foredrag om iværksætteri. Jeg håber at du vil være med til at styrke iværksætteri i regionen og vi glæder og til at høre fra dig Med venlig hilsen Morten Nüchel www.frihjemmeside.dk www.friflash.dk Hans Christian |
Hey Morten
Iværksættere er smarte mennesker, der sagtens kan forstå et budskab, selvom man kun poster det en enkelt gang.
Velkommen til Amino.
mvh Hans