Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe billigt til videresalg

Side 10 ud af 24 (234 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:26 | Låst

Hejsa igen

Til de af jer der ikke har skrevet med bare fulgt linket i tråden, kan jeg her oplyse at jeg har ændret konceptet lidt, nu kan mindre ordrer samles, så i kan købe mindre partier, og mange af tingene er endda blevet billigere.

Den nye side ligger på www.heksens-hule.dk/partivarer.htm

Der bliver næsten hver dag lagt nye varer ind, da jeg hele tiden arbejder på at finde nye varegrupper. Stadig gælder det også at jeg er interesseret i at høre hvad i kunne være interesseret i, flere hjerner tænker hurtigere end en ved i nok.

Mvh
Heksen

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:00 | Låst

Kan du skaffe smykke dele...? Altså halvfabrikata?

Ciao Svea
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:13 | Låst

Hej,

Jeg vil også meget gerne bede om et katalog. Du kan se på min hjemmeside, hvad jeg laver af smykker.

Med venlig hilsen

Signe Holm,
Pink Orchid
Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:39 | Låst
Katalog til mig også ! :) dinubamsen@hotmail.com
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:47 | Låst
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:45 | Låst
Jeg vil da også meget gerne modtage en sådan liste: michael [at] zepcom.dk

Tilmeldt 31. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:26 | Låst
Hejsa... :)

Skriver lige linket igen : www.heksens-hule.dk/partivarer.htm

Hvis der skulle være nogen af jer, der ikke har fået en mail fra mig, så må i meget undskylde, har ellers gennemset alle indlæg og mails, og mener jeg har skrevet til alle.

Der sker desværre ikke så meget endnu, jeg havde håbet på nogen tilbagemeldinger, da der er store avance muligheder, og det endda uden at købe helt vildt stort ind. Synes måske det ville være en god mulighed for at stå sammen om importen ( uden besvær for jer ).

Som det ser ud ligenu på det danske marked ( fra mine øjne ) er det kun de store firmaer med stor kapital der kan importere de gode varer, da der altid er en stor mindste ordre, det var lidt det jeg også gerne ville have gjort op med, ved at kunne købe mindre partier hjem.

Siden bliver løbende opdateret, og lige pt er det julepynten der bliver tilføjet, der er gode indtjeningsmuligheder på det, men husk at leveringstiden tit svinger mellem 30-60 dage efter hvilke varer det er, så hvis det skal med i årets julehandel, er det rart at være i god tid :)

God sommer til jer alle

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 18:08 | Låst
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:58 | Låst
hej heksen. har du fået din side op med prislisterne, ellers må du gerne smide en mail til mig.

mvh carsten

Side 10 ud af 24 (234 indlæg)