Halløjsa herinde Gennem længere tid har jeg opstøvet leverandører af diverse let omsætlige varer fra bl.a. indien, indonesien og kina. Bl.a. smykker, drømmefangere, røgelsespinde, stearinlys osv. Varerne er forholdsvis billige og med stor avance, selv hvis de skulle sælges på markeder og lign.
Jeg er registreret som importør, og forsøger nu at spare lidt af min SU og mit overskud fra dyrehandel sammen til at få nogen af de her ting hjem... som regel skal jeg købe rimelig store mængder, så derfor vil det tage en rum tid, hvilket er ret irriterende, for jeg ved allerede nu at der er utrolig stor kundegrundlag for netop disse varer.
Nu vil jeg så give jer andre muligheden for at importere sammen med mig, jeg har lavet nogen engrosprislister, som i kan få sendt på email, på den måde undgår i at skulle købe 500 ens produkter ad gangen, og samtidig klarer jeg alt hvad der omhandler selve indkøbene, told osv.
Hvis du ikke er cvr registreret kan du stadig købe så længe du køber i de mængder jeg har skrevet, så er det op til jer selv at indberette til told og skat, og registrere jer hvis jeres salg bliver større end 50.000.
Lad mig høre fra jer. Evt. også hvis der er nogen småting i gerne vil have fat i, som jeg ikke har nævnt her. Hvis det ikke er for store ting så kan jeg prøve at hente tilbud hjem på det.
Mvh
Ina |
Jeg vil gerne have et katalog fra dig
Se om det er noget jeg kan bruge, du kan sende til info@oshop.dk