Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe billigt til videresalg

Side 1 ud af 24 (234 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa herinde

Gennem længere tid har jeg opstøvet leverandører af diverse let omsætlige varer fra bl.a. indien, indonesien og kina. Bl.a. smykker, drømmefangere, røgelsespinde, stearinlys osv. Varerne er forholdsvis billige og med stor avance, selv hvis de skulle sælges på markeder og lign.

Jeg er registreret som importør, og forsøger nu at spare lidt af min SU og mit overskud fra dyrehandel sammen til at få nogen af de her ting hjem... som regel skal jeg købe rimelig store mængder, så derfor vil det tage en rum tid, hvilket er ret irriterende, for jeg ved allerede nu at der er utrolig stor kundegrundlag for netop disse varer.

Nu vil jeg så give jer andre muligheden for at importere sammen med mig, jeg har lavet nogen engrosprislister, som i kan få sendt på email, på den måde undgår i at skulle købe 500 ens produkter ad gangen, og samtidig klarer jeg alt hvad der omhandler selve indkøbene, told osv.

Hvis du ikke er cvr registreret kan du stadig købe så længe du køber i de mængder jeg har skrevet, så er det op til jer selv at indberette til told og skat, og registrere jer hvis jeres salg bliver større end 50.000.

Lad mig høre fra jer. Evt. også hvis der er nogen småting i gerne vil have fat i, som jeg ikke har nævnt her. Hvis det ikke er for store ting så kan jeg prøve at hente tilbud hjem på det.

Mvh
Ina
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:20 | Låst

Jeg vil gerne have et katalog fra dig

Se om det er noget jeg kan bruge, du kan sende til info@oshop.dk

Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:22 | Låst

Hej Heksen.

Jeg er også meget interesseret i at vide hvad du kan importerer. Jeg er interesseret i materialer til smykefremstilling.

mvh.
maria

Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Jeg vil da også gerne prøve med et katalog og se om der er noget jeg kan bruge. kennetb@mail.tele.dk
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 14:01 | Låst

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:09 | Låst
Det lyder spændende ... mine unger elsker i hvert fald drømmefangere ...

Min søster og jeg har overvejet et stykke tid at starte noget import fra Polen: man kan få rigtig billige skind dernede, læderbælter, lædersko, russiske dukker ... ting der er meget in lige for tiden.
Jeg vil derfor gerne høre lidt mere om hvordan du arbejder: sælger du tingene selv til nogle butikker, eller via din egen e-butik?
Tilmeldt 13. Oct 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:51 | Låst

Hej Ina

Jeg vil også gerne se hvad du har at byde på...
Måske jeg kan komme med alternative priser...
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:10 | Låst
Tilmeldt 31. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:21 | Låst

Hejsa allesammen,

I har været så søde at skrive til mig og været interesseret i kataloger fra mig. men der er desværre opstået det problem at de fleste af jer slet ikke kan modtage kataloger, fordi de fylder for meget med billeder og det hele, så jeg får dem sendt tilbage igen.

Derfor har jeg valgt at jeg vil lave en side specielt til jer, hvor i så kan gå ind og kigge hvad jeg har at byde på. Det vil selvfølgelig lige tage lidt tid, men så ved i da at jeg arbejder på sagen, og at jeg absolut ikke har glemt jer. Jer jeg allerede har emailen på, skriver jeg til personligt når siden er ved at være klar, og resten af jer kan følge med i debatten herinde, skal nok skrive når det er.

Samtidigt vil jeg undskylde at jeg har været en rum tid om at melde ud. Det der ligger til grund for det er familieforøgelse, som jo også skal passes ( fordelen ved at være selvstændig ;) )

Mvh
Ina Lyster
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 23:15 | Låst

Hej Heksen, jeg kunne også gerne tænke mig dit katalog, lyder rigtig spændende...

Hilsen Philip Macko

philipmacko(SNABEL-A)hotmail.com

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 24 (234 indlæg)