Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi fikser din iPhone - Gode råd?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi er 2 unge drenge som godt kunne tænke os at lave lidt ”business”. Vores idé er at fixe folks smadre Iphones skærme. Vi er i gang med forberedelserne, men vi kunne godt bruge lidt input for jer andre brugere herinde. Hvad syntes i? Kom gerne med nogle idéer.

Er der evt. nogle herinde der kender noget til billige reservedele til Iphones? Så må i meget gerne kontakte os i denne tråd. Også hvis i selvfølgelig har nogle gode råd. 

Vi håber at høre fra jer.

Mvh

Oliver Bruun og Mathias Andersen

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:05

Hey drenge..

I kan købe glas og udstyr (mini-skruetrækkere og andre smarte ting designet til at fixe iPhones) på eBay.. Jeg ved ikke om det er det billigste sted, men har selv købt nyt glas og repareret min iPhone med det, så kvaliteten er fin. 

Held og lykke med det.. Kan være I skal ordne det næste gang jeg smadrer den :)

Tilmeldt 8. Oct 10
Skrevet kl. 09:07
Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:13

Hej Oliver og Mathias.

Som udgangspunkt er det en fin ide i har jer, det er et marked hvor der er penge at hente, fordi iPhones, som bekendt går i stykker hele tiden.

Et godt råd til jer er, kig på konkurrenterne, hvad synes i de gør godt, og mindre godt, og så vælg jeres niche i vil satse på.

Sørg for at skille jer ud, tilbyd en eller anden webservice, en lånetelefon mens de venter, whatever.

Til slut vil jeg ønske jer held og lykke med projektet, det er et jeg selv har haft i tankerne, men for længst har droppet grundet for få timer i døgnet.

De bedste hilsner

Kasper Pihl Tornøe

Twitter: @tornoe

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 22:23

Hej Martin.

Det ser ud til at være rigtig billigt på ebay, men du skriver du har lidt erfaring med at handle derinde, kan man altid stole på at få sin vare, eller hvad er din erfaring?

Mathias og Oliver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 22:33

Hej Kasper.

Tak skal du have for de gode råd!

Det med lånetelefoner arbejder vi på nu, og var også noget vi selv havde tænkt på.

Har du evt, eller nogle andre nogle gode råd til markedsføring, må i meget gerne hoste op med idéer. Vi er ret unge, selv med mange idéer, men kunne være rart at få inputs. Hvad vil du fx sætte pris på ved sådan et marked her.

Mathias og Oliver.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:50

Først: med hensyn til ebay, så er du sikret dine penge, så længe du bruger paypal. ALDRIG brug bankoverførsel.

Markedsføringen ville jeg helt sikkert opsøge der hvor der er mange iphone brugere, og lade dem vide at i altså laver dem billigt. Se om i kunne få nogle store firmaer der giver deres ansatte iphones som kunder.

Bare kontakt en masse som i kunne forestille jer havde iphones, og tilbyd dem en god aftale.

Jeg tror det er det i skal satse på, før i går all-in med google optimering osv. Da der er ret mange om buddet på google :-)

Kasper Pihl Tornøe

Twitter: @tornoe

Tilmeldt 8. Oct 10
Skrevet kl. 09:16

Hej igen.

Som Kasper siger, så længe i bruger paypal er I sikrede på alle mulige måder. Ellers hold lige øje med den rating jeres mulige eBay sælger har fået.. Plejer at give et godt billede af, om han er værd at handle med.

I jeres tilfælde ville det nok være en god idé at kontakte sælgere på ebay, og se om I ikke kan få en bedre pris ved køb af flere produkter på én gang. Så har I også flere reservedele på lager = mindre ventetid for jeres kunder.

Jeg har kun prøvet det 1 gang, men har da oplevet at finde en der vil give mængderabat.

Mvh.

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 12:58

Tak for jeres meget brugebare svar!

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 17:11

Ang. troværdigheden på Ebay, skal I ikke være bange. Jeg har handlet RIGTIG meget på Ebay. Har været utilfreds med mine vare ganske få gange, og de gange fik jeg pengene retur. 

Ang. jeres idé. Kunne det måske være en idé også at tilbyde reparationer til andre smartphones. HTC, samsung etc.

Held og lykke og god jul

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)