Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkorte Analytics Link?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg bruger Google URL Builder til at tracke vores online kampagner.

Men har nu brug for at kunne forkorte den meget lange URL som kommer ud af URL Builderen, da vi kører en kampagne hvor udbyderen ikke selv kan "maskere" den lange URL.

Er blevet anbefalet tiny.cc og andre - men det skal jo helst være med vores eget domænenavn. Har så læst mig frem til at Google Apps har et program til det. Har også fundet gratis programmer - men de kræver at man er IT Nørd af rang for at installere og bruge dem.

Så ville høre herinde hvad i andre bruger for at forkorte lange tracking URL's - så slutbrugerne vel og mærke ikke kan se det... ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:29

Du kan have en dynamisk fil på dit site som redirecter til den lange url.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 18:49

Hehe - det kunne jeg. Jeg kunne også stille op til næste folketingsvalg - men det har jeg heller ikke kompetencer til ;) . Har ingen IT kundskab, og ville gerne undgå at skulle betale min normale IT-nørd for at sætte det op.

Ingen gratis / nemme forslag?

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:28

Jeg bruger bit.ly. Det skulle gøre hvad du har brug for. Men andre kan nok lige så meget.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:02

Kenneth R.J.:

Hehe - det kunne jeg. Jeg kunne også stille op til næste folketingsvalg - men det har jeg heller ikke kompetencer til ;) . Har ingen IT kundskab, og ville gerne undgå at skulle betale min normale IT-nørd for at sætte det op.

Ingen gratis / nemme forslag?

Hvis du fortæller hvilken sprog du kører på din hjemmeside (asp, php) så er der nok nogle der kan komme med en gratis skabelon til hvordan du sender folk videre når de har aktiveret dit korte link.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)