Hej Alle Jeg er desværre en af de mange der er gået konkurs her under finanskrise etc. Historik: Kort fortalt oprettede jeg en Aps. i 2008 og startede min virksomhed op (Jeg brugte mine sparepenge og tog personlig lån- alt gik godt indtil der kom en generel afmatning på købelyst i Danmark). Jeg har altid været forsikret mod arbejdløshed - og da jeg valgte at blive selvstændig tegenede jeg gennem Lederne en tillægsforsikring - hvis det skulle gå galt, hos forsikringsselskabet Tryg. Min løn i firmaet har jeg bevidst holdt meget lav, brutto kr.20.000 - pr.måned Til min store overraskelse da jeg lukkede firmaet, har jeg kun oplevet en kamp op af bakke... Min A - kasse hos Lederne, startede med ikke at ville udbetale dagpenge - det lykkedes dog til sidst. Mine dagpenge blec sat til laveste sats da jeg ikke har været selvstændig over 3 år, og derfor sat i forhold til min løninkomst før jeg blev selvstændig. Min tillægsforsikring som jeg tegnede hos Tryg - har været en kæmpe ærgelse, og indtil nu kun til besvær, min indbetaling til forsikringsdækning har været nytteløs, de har kun haft undskyldninger og henvisninger til hvorfor de ikke vil udbetale. Nu hvor jeg så endelig får min ret skriver Tryg følgende: Ledighedsforsikring. Jeg henviser tiltidligere korrespondance om udbetaling på ledighedsforsikringen, og skal med- Hjælp!!! Er der nogen af jer der kan hjælpe, egne erfaringer, råd og bistand - hvad skal - kan jeg gøre.... De bedste iværksætterhilsener Og go' jul Fra Christina
|
Hej Christina
Vil lige følge med her fordi jeg vil høre hvad andre siger.
Men med det du skriver så kan jeg aldrig seat de vil komme til at udbetale noget til nogen.