Hej Kim Ved du hvornår på året der er flest turister i Spanien? Hvad koster et studio at bo i? Og ligger sådan et tæt på stranden? Lyder spændende med at leve på spansk, det vil jeg rigtig gerne, har aldrig selv været i Spanien, men på de kanariske øer (Gran Canaria, Tenerife, Mallorca) men det er vist ikke helt det samme, eller? For med henblik på extensions og unge piger, om der så kommer flest piger til de kanariske øer eller Spanien? Jeg tror bare der er bedre forhold i Spanien end de andre steder :-)
|
Hej Simone
Du kan finde et studio til omkring 3-400 euro om måneden, en tommelfingerregel er at jo tættere på vandet des dyrere bliver det, men så længe du kan gå til vandet er det jo heller ikke så dårligt, du skal jo ikke opholde dig der så meget alligevel :)
Bor selv i et turistområde der hedder Fuengirola, ca. 25 km fra Malaga og det er et udpræget turistområde, med hensyn til turister vil jeg mene at det er i Juni & Juli, August er for varm og det er Spaniernes feriemåned.
Du kan jo vælge at tage herned til Spanien et par uger her udenfor sæsonen og udforske området og så bare booke dig ind på et hotel eller et Hostel i de par uger, det er jo også meget billigere at flyve herned udenfor sæsonen, hvis du har mulighed for det, bare et forslag.
Best regards