Hej alle Amino'er Jeg står i den situation, at jeg skal have lavet en shop-in-shop løsning til en nystartet virksomhed. Er der nogen af Jer der har erfaring med sådan noget?
Kort kan jeg sige at det vi vil beskæftige os med er personlig og unik kunst lavet specielt til hver enkelt kunde. Det skal primært sælges til konsumenter via boligbutikker.
Vi har selv ingen erfaring indenfor shop-in-shop, men har fået et markedsføringsbureau til at komme med et udkast til os, som vi fik præsenteret i går. Deres udkast var spændende, men indeholdt dog tre primære problemstillinger:
- Blikfang: Ingen vil på nogen måde overse denne shop-in-shop løsning i den butik den står i. Det er ikke umiddelbart et problem, men vi har dog vores tvivl på hvorvidt en butik vil have vores løsning til at tiltrække så meget opmærksomhed fra alt andet.
- Henvisning til vores websted: De gik meget op i at adressen til vores websted skulle fremgå meget tydeligt, og at der skulle være brochurer så den besøgende kunne gå hjem og bestille det direkte via vores websted, hvis de ikke kunne bestemme sig i butikken. Det er selvfølgeligt en god ting for os, men mon en butik vil gå med til sådan at dirigere salget uden om dem selv?
- Prisen: De skulle have omkring 100.000 pr. shop-in-shop løsning. Dette syntes vi umiddelbart lyder lidt dyrt.
Men alt i alt: Vi har ingen erfaring indenfor dette og kunne rigtig godt bruge sparing fra en 3. part, så hvis du skulle ligge inde med erfaring/viden indenfor shop-in-shop ville jeg sætte stor pris på lidt sparing herom.
|
Vil du starte en webshop? Shup.dk er et ultra nemt webshop system for alle. Kan virkelig anbefales.