Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vind lidt slik + flot halskæde

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hej Tommy

Ja, jeg forsøger at skabe lidt liv og glæde på siden , så giver lidt væk ind imellem Smile

Prøver også at holde den reel, så ikke al det fis med at alle dine venner også skal synes om osv. osv...

Gratis gave , info om ny produkter + tilbud - ingen forpligtelser. = forholdsvis billig markedsføring Smile

Og det ser jo ud til at virke :o)

Minder mig om den her film Crazy People med Dudley Moore. Puha det er åbenbart ca. 20 år siden man så den, men den er i hvert fald et kig værd hvis man kan opdrive den på et sebart medie. Den handler om ærlighed i markedsføring.

Tommy

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Ved ikke om det virker :) , men tror facebook fansider er et lang projekt, hvor du langsomt må opbytte tilid og goodwill, så skal der nok komme omsætning og fans med tiden. Uanset er det jo billig markedsføring med nogle hundrede kroner om måneden, i forhold til hvad man kan bruge på adwords, annoncer , flyers eller lignende - så hvis det ikke giver det store så går det nok alligevel :)

Jeg laver en ny gættekonkurrence idag, og håber vi vinder Bronze Smile

PS. så har jeg endelig fået lidt Skittles hjem igen i små poser ( både alm. og Sour) - de store poser er desværre allerede reserveret på forhånd, og udsolgt igen.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)