Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbureauer meld jer her!

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hej Nikolai

Jeg kunne ikke få nogle af dine egne link til at virke - er det midlertidige problemer?

Jeg har et grafisk designbureau: Visual Angels.

Vi beskæftiger os med  grafisk design til web og Flash.   Og samarbejder med flere forskellige som står for CMS-delen. Så kunderne får lige det de behøver.
Grafisk identitet (logo, brevlinie og lign) og grafisk design generelt, brochurer, foldere, årsberetninger. Desuden fremstiller jeg illustrationer, postkort, plakater, screensavers, wallpaper.

med venlig hilsen
Dorte

www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:14
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 02:16
Som hovedpartlig skiltevirksomhed beskæftiger jeg mig da også med grafik, web og programmering. Web og programmering er dog mest ment som en ydelse som jeg laver for kunder, der får lavet andre ting hos mig, så''n for at kunne tilbyde full service.

Det skal dog lige siges, at der er en tre-fire andre projekter i støbeskeen - hvoraf nogle stadig bevæger sig i den grafiske branche og nogle træder en del udenfor :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:34
Vi skal da også på den her liste :-) Vi er et lille to-mands firma med fine lokaler i det sydlige Randers, der primært laver hjemmesider med indholdsstyringssystemerne Umbraco og Typo3 og de lidt mere programmeringsintensive webløsninger. Derudover laver vi brochurer, visitkort og hvad der ellers hører sig til det markedsføringsmæssige.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:50
Jamen, jeg kan da også melde mig under fanerne selvom at jeg er kommet til at sige ja til et spændende job som Art Director på et større reklamebureau og ikke har så satens meget tid til overs mere.. Dog lever mit lille firma endnu, da jeg stadig har lidt små ting jeg går og roder med. Og så drømmer jeg stadig om at lave en online animeret tegneserie med en masse spændende guf fra min hånd af.. www.trotyl.com Men hvornår den kommer på banen, ja.. ?????

Men jeg kan sige at jeg kan alle diciplinerne inden for den grafiske branche.. Og ikke mindst, så har jeg lært håndværket fra bumden af, kan nemlig tegne og alt det der. Min grafiske forståelse og kreativitet er der ingen der kan tage fra mig og jeg har selvfølgelig masser af gode ideer. Det er selvfølgelig alt sammen noget man kan få bekræftigelse på ved at besøge min webside..

God weekend her fra..
Thomas Niels Thomsen
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:02
Vi kan vel næppe heller lyve os fra at høre til i den omtalte gruppe...
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:08
Er her ligeledes... :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Count me in :)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:19
Hej alle

Dorte Andersson; Jeg ved ikke hvorfor du ikke kunne få mine links til at virke, skulle da køre:-)

Tak til jer alle, der er rigtig meget spændende at kigge på.

Jeg skulle gerne bruge et par samarbejdspartnere indenfor jeres områder til www.monkeymarketing.dk, til nogle forskellige ting.

Eventuelle interesserede kan sende mig en mail på post@monkeymarketing.dk, ellers kan det være nogle af jer pludselig får en mail:)

Tak for mange svar, go'' aften!

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)