Hej, jeg søger en samarbejdspartner, der på fritidsbasis (i første omgang....indtil vi begynder at tjene penge ![]() Jeg har tidligere arbejdet for det Berlingske Officin, der på det tidspunkt ejede Tipsbladet, her udviklede jeg deres hjemmeside forretningsmæssigt, så det gik fra et underskud på 250.000 kr p.a. til et overskud på 500.000 kr. p.a. Jeg havde forestillet mig at udarbejde et lignende koncept, men selvfølgelig med lidt andre forudsætninger.....Tipsbladet er jo et brand...godt nok lidt støvet, og udenlandske udbydere af spil må ikke (direkte) annoncere i danske medier....de må godt omtales journalistisk, men der må ikke linkes. Jeg har et par helt konkrete områder i forbindelse med sitet, hvorpå der kan skabes omsætning. Jeg har også en vision om at Gambleren på et senere tidspunkt måske også kan lanceres på print, måske i samarbejde med en af gratisaviserne. Jeg har indtil oktober sidste år arbejdet som Management/SAP konsulent, men synes det var lidt for kedeligt, og jeg går nu og overvejer i hvad retning mit liv nu skal tage. Jeg er godt klar over at Gambleren ikke kan betale min regningeellerr nu, men vil som sagt gerne arbejde på det, på fritidsbassis indtil videre. Din tilgang kan være journalistisk og/eller sælger og/eller god til opsætning af hjemmesider (Blogs, forum m.m.) etc. etc. Jeg er sådan set åben overfor hvem som helst, bare du interesserer dig for Gambling/Sport, er over 30 år gammel, og kan se et forretnigsmæssigt potentiale i sitet. Selve forretningskontrakten mellem dig og undertegnede finder vi ud af.....jeg kunne dog forestille mig, at hvis vi efter 3 måneder finder ud af at vi svinger godt sammen......at vi så indgår en fifty fifty aftale, hvor jeg har retten til domænet, men hvor vi deler hele overskudet. Skriv hvis du skulle være interesseret eller har spørgsmål. Jeg bor forøvrigt i København. mvh Robert |
Samarbejdspartner søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)