Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genstarte

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks...

Ved nogen om man kan slette ens google adwords konto eller genstarte alt indholdet, uden at man rør ved resten af de andre kontoer, man har hos google ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Hej

prøv  at se på dette link http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=da&answer=87789 håber dte kan hjælpe dig de bedste hilsner fra Rene Fallesen

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Skrevet kl. 23:08

Hej Rene

Tak for din hurtigt besked ! :)

Sidder og rodder med det i over 4 timer.. orker det bare ikke mere...

Jeg fandt vist nok den rigtigt emne:

Hvordan annullerer eller genaktiverer jeg min AdWords-konto?

Når jeg har sat flueben på spørgsmålene, så slutter jeg bare med et tekst som:

Du behøver ikke gøre noget for at annullere din konto.

Da du ikke har indsendt faktureringsoplysninger, er din AdWords-konto aldrig blevet aktiveret. Derfor behøver du ikke foretage dig mere for at annullere kontoen. Du kan være helt sikker på, at dine annoncer ikke vil blive vist, og at der heller ikke vil påløbe annonceringsomkostninger, medmindre du beslutter at aktivere kontoen.

Vi håber, at du vil prøve Google AdWords igen senere, når det måske passer bedre til dine behov.

Er pointen her så ikke, at der skal være et guide, til hvordan man bare lukke den ned og åbner en ny ?? :)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:48

Men Humani, hvorfor vil du lukke ned for din AdWords konto? Hvis du ikke har indtastet dine faktureringsoplysninger har den aldrig været aktiveret og dermed er kontoen stadig "som ny". 

Hvad vil du gerne opnå ved at oprette en ny konto?

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Skrevet kl. 16:55

Hej Andreas

Det er fordi jeg syntes selv, at jeg har roddet for meget rundt i systemet eller hvad man nu kalder det. Jeg fik lidt hjælp her igår aftens og sad  selv og pillede lidt ved den og tror nu nok at den fungere.

Ideen var at oprette et nyt og starte forfra. Så alle indstillingerne var på ny.

Mvh.

Human 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:58

Hej igen,

Don't worry about it. 

Bare slet de gamle kampagner og opret nye fremadrettet. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Skrevet kl. 17:05

Det er lidt det som jeg ikke kunne finde ud af... Men ser ud til at jeg har en ide om, hvordan det det virker nu, kun næsten. :)

Jeg bare i tvivl om de her felter.:

Fokuser på klik - brug maksimum CPC-bud

Manuel budgivning for klik  (den er jeg med på, man betalter for hver klik, som folk trykker på)

Automatisk budgivning for at forsøge at maksimere antal klik inden for dit målbudget
CPC-budgrænse (beløb her)kr 

udvidet CPC 
Brug mine konverteringssporingsdata og bud til at optimere til konverteringer
Utilgængelig, fordi konverteringssporing ikke er opsat. Opsæt konverteringssporing.

Fokuser på konverteringer (Konverteringsoptimering) - brug CPA-bud
Utilgængelig, fordi konverteringssporing ikke er opsat. Opsæt konverteringssporing.

Kort beskrivelse, hvis det er er uforstårligt.

Jeg forstår godt den første del, at man kan betale et beløb par klik.

Men

De de andre ting forstår jeg slet, hvad de gør sån rigtigt.

Er det sån at man fx. sætter 100kr. par mdr. og så fordeler den reklamen ud auto. ( til den valgte beløb par klik?) under de søgeord man har fundet frem til og sat ind under kampage ? 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:29

Hej igen,

Download min gratis ebog om AdWords og gå til kapitlet om AdWords Indstillinger. Her er budindstillinger fuldt forklaret og du får anbefalinger på best approaches. 

Mvh. Andreas.. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Skrevet kl. 17:49

Fik faktisk linket fra en anden igår, det er bare det jeg er typen som har svært med at læse og forstår tingene, men kigger lige igen på det!

Mange tak igen!  

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 01:16

Det var skam så lidt. 

Prøv at give bogen et forsøg. Det kan godt være lidt tørt stof første gang man stifter bekendtskab med AdWords, men det skal nok blive spændende lige så snart du får prøvet det lidt- 

Jeg uploader også snart alle kapitlerne til hjemmesiden. Så kan du stille spørgsmål til nogle af de områder, hvor du er i tvivl eller gerne vil have det uddybet. 

God weekend, 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)