Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandsk betaling på webshop DANKORT - Paypal løsning til Dankort ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:53
paypal havde en overgang problemer med overførsel til danske konti, men de skulle være fortid nu - og så er der jo rigtigt mange der har en paypal-konto i forvejen pga ebay.
Så er der jo også checkout.google.com som af en-eller-anden grund endnu ikke er blevet så udbredt som det burde være

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:20
Dato: 01-02-2007 18:07:11
Forfatter: magle
går ud fra du mener www.moneybookers.com .. der kan selvfølgelig hoppe et n for meget på

Ja, selvfølgelig *tager mig til hovedet*
Jeg sad og tegnede kunder op på DubLi, så det gik lidt stærkt :) Tak for rettelsen

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:22
Google checkout kræver vist, at firmaet er registeret i USA - hvis jeg har forstået det rigtigt:

"Google Checkout merchants must have a U.S. bank account and address, plus
either of the following:

• A Social Security number and a valid credit card.

• A Federal Tax ID/Employer Identification Number (EIN)."

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:45
Hej!

Du kan også tage et kig på www.2checkout.com. Jeg ved ikke om de er billigere end paypal, men de har ingen løbende/faste månedlige omkostninger. Kun oprettelse + gebyr pr. betaling. Men dankort (uden visa) kan der ikke betales med.

/Henrik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 08:48
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:49
paypal kan løse dit problem.. de tager dog lidt af kagen i form af procenter, men det gør pbs også.

Jeg tilbyder en webshop med integreret PayPal for ca. 349,- pr. md. Se en demo på http://demo1.bitpaq.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:01
Jeg læste lige i en anden tråd at når en kunde betaler kreditkort via Paypal, forsvinder beløbet med det samme fra deres bankkonto, selvom sælger først laver en collect efter afsendelse. Fortryder køber inden afsendelse skal sælger da sende en fax til Paypal.

Dette kan nok give en del uforstående kunder, og jeg kan tvivle på om det er iorden ifølge dansk/eu lovgivning. I praksis svarer det jo til at man selv collecter beløbet med det samme, og så laver en tilbageførsel hvis kunden fortryder.

Nogen der kan bekræfte om Paypal fungere på denne måde?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 05:39
Forsvinder med det samme vil jeg ikke sige, der går typisk 3-4 dage før pengene forsvinder fra kontoen... Men det er korrekt at pengene bliver trukket med det samme...

Jeg skal ikke kunne sige om det er imod Dansk lovgivning, men man kommer ikke udenom Paypal hvis man har kunde i eks. England.

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:12

Henrik Krogh:
Men dankort (uden visa) kan der ikke betales med.
Nej, det er kun hvis man har en dansk indløsningsaftale med PBS at man kan tage imod Dankortet. "Længe leve monopol". Mht. til PBS der er for dyre, er der jo også en del danske gateways der er begyndt at køre op mod udenlandske indløsere. Her kan man spare over 50% på transaktionsgebyret. Ved bl.a. at DIBS og ePay kan gøre det.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)