![]() ![]() |
Udenlandsk betaling på webshop DANKORT - Paypal løsning til Dankort ?
Så er der jo også checkout.google.com som af en-eller-anden grund endnu ikke er blevet så udbredt som det burde være |
Ja, selvfølgelig *tager mig til hovedet* Jeg sad og tegnede kunder op på DubLi, så det gik lidt stærkt :) Tak for rettelsen ![]() |
"Google Checkout merchants must have a U.S. bank account and address, plus
|
Hej! Du kan også tage et kig på www.2checkout.com. Jeg ved ikke om de er billigere end paypal, men de har ingen løbende/faste månedlige omkostninger. Kun oprettelse + gebyr pr. betaling. Men dankort (uden visa) kan der ikke betales med. /Henrik |
paypal kan løse dit problem.. de tager dog lidt af kagen i form af procenter, men det gør pbs også. Jeg tilbyder en webshop med integreret PayPal for ca. 349,- pr. md. Se en demo på http://demo1.bitpaq.com |
Jeg læste lige i en anden tråd at når en kunde betaler kreditkort via Paypal, forsvinder beløbet med det samme fra deres bankkonto, selvom sælger først laver en collect efter afsendelse. Fortryder køber inden afsendelse skal sælger da sende en fax til Paypal. Dette kan nok give en del uforstående kunder, og jeg kan tvivle på om det er iorden ifølge dansk/eu lovgivning. I praksis svarer det jo til at man selv collecter beløbet med det samme, og så laver en tilbageførsel hvis kunden fortryder. Nogen der kan bekræfte om Paypal fungere på denne måde? |
Jeg skal ikke kunne sige om det er imod Dansk lovgivning, men man kommer ikke udenom Paypal hvis man har kunde i eks. England. |
Nej, det er kun hvis man har en dansk indløsningsaftale med PBS at man kan tage imod Dankortet. "Længe leve monopol". Mht. til PBS der er for dyre, er der jo også en del danske gateways der er begyndt at køre op mod udenlandske indløsere. Her kan man spare over 50% på transaktionsgebyret. Ved bl.a. at DIBS og ePay kan gøre det. |