Jeg har lavet en lille markedsundersøgelse for min målgrupppe, hvor 80 % foretrækker at betale med Visakort. Jeg har dog det problem at PBS herhjemme til udlandet er dyrt oveni hatten er det en virksomhed, som befinder sig i udlandet (incl forsendelse og det hele, jeg er dog ejeren) Jeg har en bankkonto i udlandet, dog har jeg problemer med at få det sat i gang pga. sprog barriere. Mit spørgsmål går derfor ud på flg: Kan man på nettet i en udenlandsk udbyder, tilbyde denne form for betaling, til en udenlandsk bankkonto ? Kræver det at man er moms registreret i det land ? Har paypal en løsning, hvor på kunden uden at skulle oprette sig på paypal.com betale direkte med sit dankort ? (pengene skal så overføres til min paypal konto) ? Takker for de kommende svar! |
Udenlandsk betaling på webshop DANKORT - Paypal løsning til Dankort ?
|
Kunden behøver ikke oprette en konto hos Paypal for at betale, vedkommende kan sagtens betale uden at være kunde. Paypal tager dog meget høje procenter for at modtage penge, men der er mange mennesker i eks. England og Tyskland der bruger dem. |
Hvad med Ewire.com ? Kan ik se noget der. Vil gerne vide hvad gebyrerne er ? |
|
Modtage penge Når kunden skal betale via Paypal, bliver kunden spurgt om kunden vil logge ind eller betale uden at logge ind... Vælger kunden at betale uden at logge ind, bliver kunden viderestillet til en betalingsgateway som vi kender den fra andre steder... Hvis du vil have svar på noget specifikt, spørger du endelig. |
Nu vi er ved Paypal, så er der ofte nogle der har nævnt, at det er svært/umuligt/besværligt at få sine penge udbetalt fra Paypal. Er det stadigvæk tilfældet? |
Nej, det er ikke svært eller umuligt. Du går ind under withdraw og beder om en bankoverførsel... Pengene står så på din konto 5-7 dage senere, hvis det er en Dansk konto. Trækker du under 500 kr. ud, koster det 5 kr. i gebyr, trækker du 500 kr. eller derover ud, er det gratis... Hvis du bor i USA (måske også England) kan du bestille et hævekort, så du kan hæve dine penge i en hvilken som helst pengeautomat, men det er altså ikke muligt hvis du bor i DK. |
|