Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu sidder der jo en hel del kyndige folk herinde, så et lille spørgsmål.

Hvis man har en konto ved Google Adwords, hvor man selvfølgelig laver reklame for sit website, må man så godt oprette søgeord/kampagne, der leder folk ind på en helt anden privat hjemmeside/debatforum?

I dette tilfælde laver jeg reklame for andando.dk, men vil gerne have folk ind på en debatside, ved søgning på et bestemt produkt!

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:38
Hvis jeg forstår dig korrekt, så vil du lade andando.dk være den annoncerede webadresse, mens destinationswebadressen skal være et helt andet website?

Hvorfor dog det? Mange læsere vil blive forvirrede af en sådan fremgangsmåde. Hvis de overhovedet lægger mærke til, at der står andando som annonceret webadresse. Jeg kan ikke rigtig se fidusen, og jeg tvivler på, at det er lovligt.

mvh

Kristian Melchior Echwald
Webexpressen

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:05
Tak for svaret.

Jeg præciserer lige lidt:

Den annoncerede webadresse bliver angivet som en helt anden og destinationsadressen bliver f.eks. en debatside. I det tænkte tilfælde vil jeg lave en lille kampagne for et projekt jeg er interesseret i.

Jeg kunne godt forestille mig, at GA ikke ville acceptere denne fremgangsmåde, men det ville spare mig en oprettelse samt pengeoverførsel til denne kampagne alene ...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:06
> og jeg tvivler på, at det er lovligt.

Det er alene det som står i Dansk lov at man ikke må, som er ulovligt. Men måske mener du, at Google ikke acceptere det (hvilket er nhoget HELT andet end ulovligt). Og der har du ret. Destinations-domæne og display-domæne SKAL være det samme, hvilket også fremgår tydeligt af Googles regler for brug af AdWords.
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:09
Så blev dét slået fast

Dejligt at der er en der kan skære igennem ... tak

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:50
Tak for præciseringen, Mikkel.

Mht. det oprindelige, og nu præciserede spørgsmål, så må du gerne oprette og administrere flere kampagner til flere forskellige websites.

mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)