|
Nu sidder der jo en hel del kyndige folk herinde, så et lille spørgsmål. Hvis man har en konto ved Google Adwords, hvor man selvfølgelig laver reklame for sit website, må man så godt oprette søgeord/kampagne, der leder folk ind på en helt anden privat hjemmeside/debatforum? I dette tilfælde laver jeg reklame for andando.dk, men vil gerne have folk ind på en debatside, ved søgning på et bestemt produkt! |
Google Adwords
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)
|
Hvorfor dog det? Mange læsere vil blive forvirrede af en sådan fremgangsmåde. Hvis de overhovedet lægger mærke til, at der står andando som annonceret webadresse. Jeg kan ikke rigtig se fidusen, og jeg tvivler på, at det er lovligt. mvh Kristian Melchior Echwald Webexpressen |
|
Tak for svaret. Jeg præciserer lige lidt: Den annoncerede webadresse bliver angivet som en helt anden og destinationsadressen bliver f.eks. en debatside. I det tænkte tilfælde vil jeg lave en lille kampagne for et projekt jeg er interesseret i. Jeg kunne godt forestille mig, at GA ikke ville acceptere denne fremgangsmåde, men det ville spare mig en oprettelse samt pengeoverførsel til denne kampagne alene ... |
|
Det er alene det som står i Dansk lov at man ikke må, som er ulovligt. Men måske mener du, at Google ikke acceptere det (hvilket er nhoget HELT andet end ulovligt). Og der har du ret. Destinations-domæne og display-domæne SKAL være det samme, hvilket også fremgår tydeligt af Googles regler for brug af AdWords. |
|
Så blev dét slået fast ![]() Dejligt at der er en der kan skære igennem ... tak |
|
Mht. det oprindelige, og nu præciserede spørgsmål, så må du gerne oprette og administrere flere kampagner til flere forskellige websites. mvh Kristian |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem